//
کدخبر: ۲۶۴۹۷۹ //

سرپرست تیم استقلال از انجام دو دیدار تدارکاتی در پایان هفته خبر داد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ خردادماه) به ترتیب با تیم‌های خوشه طلایی و هوادار برگزار می‌کنیم که هر دو دیدار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

سرپرست تیم استقلال از انجام دو دیدار تدارکاتی در پایان هفته خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید رمضانی با اشاره به اینکه در محل تمرین ما لوازم بهداشتی تهیه شده و اقدامات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اضافه کرد:‌ هر دو دیدار به میزبانی استقلال و در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی درخصوص برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و فولاد در اهواز گفت: این مساله به ستاد ملی مقابله کرونا مربوط می‌شود و امیدواریم تصمیمی گرفته نشود که به تیم‌ها و بازیکنان آسیب بزند.

وی خاطرنشان کرد: ‌هنوز تا این لحظه مکان بازی استقلال و فولاد اعلام نشده و تنها مطلبی که اعلام شده، این است که بازی چهارم تیرماه برگزار می‌شود و من معتقدم چون قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، سازمان لیگ و فدراسیون باید بهترین تصمیم را بگیرند تا مشکلی برای بازیکنان ایجاد نشود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فعلی تیم استقلال نیز گفت:‌ تمرینات به خوبی در حال انجام است و بازیکنان با انرژی در تمرینات حضور دارند و امیدوارم بتوانیم با نتایجی که می‌گیریم دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان