//
کدخبر: ۲۶۵۱۱۵ //

رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که وضعیت بهتری دارد برگزار کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم می‌توانند دیدار فولاد و استقلال را در استان دیگری که وضعیت مناسب‌تری از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد، برگزار کنند.

رمضانی: بازی فولاد - استقلال را در استان دیگری که وضعیت بهتری دارد برگزار کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره اعلام زمان و مکان دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متأسفانه در حالی که در هفته‌های گذشته حرف‌هایی مبنی بر برگزار نشدن بازی‌های لیگ در استان‌های با شرایط قرمز شنیده می‌شد، امروز رسماً اعلام شد که بازی استقلال برابر فولاد در اهواز برگزار می‌شود. این در حالی است که طبق اعلام رسمی مسئولان، وضعیت استان خوزستان قرمز است. شاید این ادعا مطرح شود که بازیکنان تیم حریف تست داده‌اند و ورزشگاه هم ایمن شده است، ولی مسئله فقط به این دو مورد خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: تیم استقلال، تیم پرهواداری است و همیشه هواداران این تیم برای ابراز علاقه به بازیکنان و تیم خود، مقابل هتل و حتی فرودگاه حاضر می‌شوند. آیا در استانی با وضعیت قرمز، برگزار کردن بازی منجر به انتقال ویروس نه تنها به بازیکنان بلکه به خود هواداران نمی‌شود؟ من فکر می‌کنم با توجه به انجام بازی بدون تماشاگر، می‌شود این بازی را در استانی دیگر که وضعیتش بهتر است، برگزار کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان