//
کدخبر: ۲۶۵۳۱۹ //
شاهرودی: بازیکنان پرسپولیس برای لژیونر شدن، اروپا را انتخاب کنند

ستاره‌های بزرگی رفتند، اما پرسپولیس موفق ماند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به احتمال جدایی برخی ستاره‌های این تیم در پایان فصل گفت که پیش از این هم ستاره‌های بزرگی رفتند اما پرسپولیس موفق ماند.

ستاره‌های بزرگی رفتند، اما پرسپولیس موفق ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا شاهرودی در ارتباط با احتمال جدایی بازیکنانی مثل علی علیپور، مهدی ترابی و احمد نوراللهی در پایان فصل جاری از تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: افشین پیروانی به هواداران اطمینان داد که بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس می‌مانند و من هم فکر می‌کنم بازیکنان اصلی تیم بخاطر هواداران می‌مانند، هرچند از جدایی بازیکنان در فوتبال نباید زیاد نگران بود.

وی افزود: پیش از این هم بازیکنان کلیدی پرسپولیس مثل مهدی طارمی و رامین رضاییان رفتند، اما باز هم تیم قهرمان و موفق شد. امیدوارم ستارگان فعلی پرسپولیس اگر می‌خواهند بروند، به اروپا بروند و لژیونر شوند، چون رفتن به تیم‌های عربی اتفاق خوبی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون سرنوشت لیگ نوزدهم، افزود: کرونا دوباره دارد اوج می‌گیرد و متاسفانه مردم فکر می‌کنند کرونا تمام شده است. فوتبال هم در این شرایط خطرناک است. برگزاری یک تمرین ساده، ۴۰ نفر را درگیر می‌کند. اگر رقابت‌ها ادامه پیدا کند، پرسپولیس قهرمان می‌شود.

شاهرودی در پایان در مورد تعیین قهرمان در صورت لغو لیگ برتر، خاطرنشان کرد: اگر هم لیگ را تعطیل کنند، روی کاغذ و در زمین حق پرسپولیس است که با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان