//
کدخبر: ۲۶۵۳۲۱ //
نظری: برگزاری لیگ بدون تماشاگر مزه ندارد

از طلبم در استقلال که حرف زدم به خیلی‌ها بر خورد

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فوتبال بی تماشاگر هم هیچ مزه‌ای ندارد، ای کاش مسئولان سهمیه‌ها را مشخص می‌کردند و قید ادامه لیگ را می‌زدند.

از طلبم در استقلال که حرف زدم به خیلی‌ها بر خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مهدی نظری در خصوص آخرین شرایط نساجی اظهار داشت: شرایط خوب است و تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم. کادر فنی خوبی داریم که انصافا در این مدت از تجربیات آن‌ها استفاده کردیم و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: دوست نداشتیم در این شرایط کرونایی بازی کنیم، ولی وقتی به ما اجبار می‌کنند که حتما باید در بازی‌ها شرکت کنید چاره‌ای نداریم. متاسفانه آمار کرونا در کشور هر روز بالاتر می‌رود و به شخصه نگران خانواده‌ام هستم. خانواده همسرم سن بالایی دارند و نگران هستم اگر خدای ناکرده ناقل باشم سلامتی خانواده‌ام به خطر بیفتد.

مهاجم نساجی با اشاره به مصدومیت بازیکنان در تمرینات عنوان کرد: همه تیم‌ها در حال حاضر مصدوم می‌دهند، در تیم ما ۵-۶ نفر مصدوم هستند و در تمرینات گروهی حضور ندارند. حتی در این مدت تعدادی از بازیکنان مسموم هم شده‌اند که این برای من خیلی عجیب است. در این مدت تعدادی از بازیکنان ما مسموم شده‌اند و این موضوع را از بچه‌های تیم‌های دیگر هم شنیده‌ام.

وی تاکید کرد: وقتی اسم پروتکل می‌آید باید همه چیز رعایت شود، باید امکانات فراهم باشد و تجهیزات در سطح بالای بهداشت جهانی، اما متاسفانه این امکانات در کشور ما وجود ندارد و هر چه در این زمینه صحبت می‌کنیم بی فایده است و کسی به حرفمان گوش نمی‌دهد.

نظری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه اصراری به برگزاری بازی‌ها است، مسابقات تماشاگر ندارد و همه برای حضور در بازی‌ها استرس داریم. فوتبال بی تماشاگر هم هیچ مزه‌ای ندارد،‌ای کاش مسئولان سهمیه‌ها را مشخص می‌کردند و قید ادامه لیگ را می‌زدند. مطمئن هستم راه برای برگزاری مسابقات فصل بعد و تصمیم گیری‌های بهتر وجود دارد، اما ظاهرا نمی‌خواهند و تصمیم دارند به هر شکلی این ۱۰ بازی را برگزار کنند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص عدم پرداخت مطالباتش از این تیم که وی را نارحت کرده است عنوان کرد: واقعا نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم، چون وقتی از حق زن و بچه‌ام صحبت کردم به خیلی‌ها بر خورد. من چیز زیادی نخواستم و فقط خواستار حقم شدم که چند سال از آن گذشته، اما خیلی‌ها ناراحت شدند. ان‌شاالله به وقتش قانون همه چیز را مشخص می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان