//
کدخبر: ۲۶۵۳۳۸ //
آیا عضو هیئت مدیره موظف است که دلار تهیه کند تا به بازیکن بدهند؟

از بویان بپرسید که اصلاً ملکی را دیده‌ای؟

اکبر عباس ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر من مسئول اقتصادی باشگاه بودم، چرا پندار توفیقی با استقلال سفر می‌کرد؟

از بویان بپرسید که اصلاً ملکی را دیده‌ای؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر عباس ملکی درباره اظهارات پندار توفیقی، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال که گفته بود ملکی به‌عنوان مدیر اقتصادی باشگاه مسئول پرداخت مطالبات بویان نایدونف بوده است، اظهار داشت: هیئت مدیره استقلال از چه زمانی مسئول اقتصادی می‌شود؟ مسئولیت باشگاه استقلال برعهده مدیرعامل است. آیا هیئت مدیره باید پول بازیکن را پرداخت کند؟ اینکه می‌گویند مسئول اقتصادی باشگاه بودم، چه معنایی دارد؟ مدیرعامل دستور می‌دهد و مسئول مالی پرداخت می‌کند. این کار چه ارتباطی به مسئول اقتصادی دارد؟

وی افزود: من به دلیل علاقه‌ام به استقلال، کمک می‌کردم که پول به باشگاه بیاید. قراردادی با یکی از اپراتور‌های تلفن همراه بسته شد که این قرارداد نیز توسط مدیرعامل وقت باشگاه امضا شد. باز هم سؤالم را تکرار می‌کنم، مسئول اقتصادی یعنی چه؟ هیئت مدیره اقتصادی یعنی چه؟ آیا در حکم من نوشته بودند که شما پول بدهید؟ آیا من باید پول شفر و بویان را پرداخت می‌کردم؟ مسئولیت اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اظهارات توفیقی گفت: آدمی که نخواهد صداقت داشته باشد، این حرف‌ها را می‌زند. اگر من عضو هیئت مدیره استقلال بودم، جواد قراب و حسن زمانی نیز مسئولیت داشتند. این دو با من چه تفاوتی داشتند؟ چرا از زمانی نمی‌پرسند که چرا پول بویان پرداخت نشده است؟ در حکم چه کسی نوشته شده بود که او مسئول اقتصادی است؟ بازیکن را معاون ورزشی باشگاه آورده است. تمام قرارداد‌ها را ایشان تهیه می‌کرد. نمی‌گویم معاون سابق باشگاه مقصر بوده است، اما او به همراه مدیرعامل و سرمربی تصمیم می‌گرفتند که بازیکن بگیرند. بازیکن را معمولاً سرمربی می‌خواهد. مامه تیام را هم آن‌ها آوردند. یکی خوب در آمد و آن یکی بد. جفت بازیکنان را وینفرد شفر معرفی کرد.

ملکی در پاسخ به این سؤال که چرا مسئولیت طلب بویان را به گردن او انداخته‌اند، تصریح کرد: گفته باشند، چه اتفاقی می‌افتد؟ همه مرا می‌شناسند. نمی‌دانستم قرارداد بویان چقدر است و چقدر باید به او می‌دادند. چیزی در هیئت مدیره نمی‌آوردند. وقتی آدم از خدا نترسد، خیلی حرف‌ها را می‌زند. اینکه می‌گویند در ترکیه رها شده بودند، چه ارتباطی به من دارد؟ مگر من باید چک می‌دادم یا دلار می‌خریدم؟ آیا عضو هیئت مدیره باید چک بدهد؟ آیا عضو هیئت مدیره موظف است که دلار تهیه کند تا به بازیکن بدهند؟ اگر سندی دارند که نشان می‌دهد در هیئت مدیره تقسیم وظایف شده بود که فلان شخص پول بیاورد یا بازیکن بگیرد، منتشر کنند. کدام دیوانه‌ای چنین مسئولیتی را قبول می‌کند؟!

وی ادامه داد: تمام قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی در دفتر ایشان (توفیقی) امضا می‌شد. تنها قرارداد تیام بود که در فرودگاه امام خمینی (ره) از او امضا گرفته شد. توفیقی مسئول امضای قرارداد‌ها بوده است. اگر یک فقره چک دارند که من امضا کرده باشم، نشان دهند. من حتی با استقلال سفر نرفتم و توفیقی همه سفر‌ها را می‌رفت. اگر بنده مسئول اقتصادی بودم، چرا توفیقی با استقلال سفر می‌رفت؟! اگر مسئول اقتصادی باشگاه بودم، خودم با بازیکنان صحبت می‌کردم. سواد کافی داشته، اندازه سن توفیقی سوابق کاری و بانکی دارم و با بازیکن قرارداد می‌بستم. مسئول قرارداد‌های آن زمان استقلال مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه بودند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از بویان بپرسید که اصلاً ملکی را دیده‌ای؟ شاید قبل از بازی‌ها در هتل مرا دیده باشد، اما صحبتی نکرده است. از او بپرسید که با چه کسی صحبت می‌کرد. متأسفانه دوستان صداقت ندارند و مشکلات را گردن دیگری می‌اندازند. پول بویان را افتخاری و توفیقی باید می‌دادند نه من که عضو هیئت مدیره باشگاه بودم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان