//
کدخبر: ۲۶۵۴۹۷ //

حمایت بونوچی از رونالدو: بهترین‌ها هم پنالتی از دست می‌دهند

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس هدر رفتن پنالتی هم‌تیمی‌اش در بازی مقابل میلان در جام حذفی ایتالیا را چندان مهم نمی‌داند.

حمایت بونوچی از رونالدو: بهترین‌ها هم پنالتی از دست می‌دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (جمعه) در دیداری خانگی مقابل میلان که در آن کریستیانو رونالدو یک ضربه پنالتی به هدر داد، جواز صعود به فینال جام حذفی ایتالیا را کسب کرد. گلزنی رونالدو می‌توانست خیال یوونتوس را از بابت غافلگیر نشدن در دقایق پایانی بازی و دریافت گلی که منجر به حذفش شود آسوده کند، اما این اتفاق رخ نداد تا هواداران بانوی پیر تا پایان بازی نگران رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره باشند. با این وجود بونوچی هدر رفتن این پنالتی را اتفاقی کاملاً طبیعی دانست و از هم‌تیمی پرتغالی‌اش حمایت کرد.

او درباره رونالدویی که تک گلش از روی نقطه پنالتی در بازی رفت منجر به صعود یوونتوس یوونتوس شد، گفت: حتی بهترین بازیکنان هم پنالتی از دست می‌دهند. کریستیانو همیشه برای ما مهم است. او فشار را روی مدافعان حریف افزایش می‌دهد. این بار بدشانسی آورد و عملکرد دونارونا (دروازه‌بان میلان) هم خوب بود. شما دوباره یک یوونتوس آماده و یک رونالدوی آماده را خواهید دید.

ونوچی افزود: برای ما مهم این بود که به فینال صعود کنیم تا بتوانیم در رم بازی و برای تحقق اولین هدف‌مان در این فصل تلاش کنیم.

مدافع میانی یوونتوس درباره بازی در استادیوم خالی آلیانتس تورین هم گفت: در ابتدای بازی شرایط خیلی برای‌مان عجیب بود. بعد از 90 روز به یک استادیوم خالی رفتیم. میلان هم با وجود 10 نفره شدن مقابل ما خوب استقامت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان