تاریخ انتشار: 1399/03/25 16:37
کد خبر: 61251

رحمان رضایی: لیاقت مردم بابل داشتن یک تیم لیگ برتری است/ می‌خواهم رایکا را تک رقمی کنم

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل به تمجید از مردم و هواداران تنها نماینده استان مازندران در لیگ یک پرداخت.
 رحمان رضایی: لیاقت مردم بابل داشتن یک تیم لیگ برتری است/ می‌خواهم رایکا را تک رقمی کنم
رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با مازندلیگ در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خدارا شکر همه چیز خوب است. تمرینات به صورت منظم در دو نوبت صبح و بعدازظهر درحال پیگیری است. مسئولین محترم باشگاه نیز به دنبال حل کردن موانع پیش رو هستند و قول مساعد مبنی بر پرداخت درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را به ما داده‌اند که انشالله عملی می‌شود.
 
وی درخصوص غیبتش در تمرین امروز رایکا گفت: به دعوت عادل فردوسی پور و با هماهنگی باشگاه در خدمت برنامه فوتبال ۱۲۰ بودم. طبق تماسی که آقای فردوسی‌پور بامن داشتند از من خواستند تا روز شنبه را درخصوص مسائل لژیونرها مصاحبه‌ای باهم داشته باشیم که گویا قرار است پنجشنبه هفته آینده از شبکه ورزش پخش شود. تنها دلیل غیبتم همین موضوع بوده و فردا اولین نفر در تمرین حاضر خواهم شد.
 
وی در تمجید مردم بابل و اهالی فوتبال این شهرستان اظهار داشت: مردم بابل بسیار ورزشی و فهمیده هستند. از بهمن ماه ۹۸ که ما در بابل کارمان را شروع کردیم، مردم بابل همواره به ما لطف داشته و حمایتمان کرده‌اند. داشتن یک تیم لیگ برتری حداقل دستمزد این هواداران است. در بازی با سپیدرود گرچه بازی بدون تماشاگر بود اما آن ۱۰۰ نفری که پشت بام خانه‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند آنقدر موثر بودند که بردمان را مدیون آنها هستیم.
 
رضایی با اشاره به بازی‌های پیش‌رو رایکا گفت: ما ۸ فینال پیش روی خود داریم. بازیکنانم نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و از اینکه در پائین جدول هستیم جای هیچ نگرانی نیست. بازیکنان رایکا همان بازیکنانی هستند که مس کرمان و مس رفسنجان را با اقتدار شکست داده‌اند و من آینده این بازیکنان را بسیار روشن میبینم. به دنبال برتری در هر ۸ بازی پیش رو هستیم و هدفمان نیز تک رقمی کردن رایکا در این فصل است.
 
سرمربی رایکا در خاتمه در خصوص بازی دوستانه با استقلال نیز گفت: با هماهنگی صورت گرفته مابین دو باشگاه قرار است این بازی روز چهارشنبه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شود. بازی پرفشاری خواهد بود و شک ندارم که بازیکنانم برای یاران فرهاد مجیدی دردسرساز خواهند شد. البته در تلاش برای انجام یک بازی دوستانه دیگر در اردوی تهران نیز هستیم که به محض نهایی شدن آن بازی، اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4867rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی مازندران با لیگ دسته دوم! / شهدا کاندید سقوط

تساوی های بیش از حد بلای جان نصرتی!
گل ریحان و امیدهای کم رنگ صعود؛

خوشه طلایی و صعودی که نزدیک است+اینفوگرافی
پدیده لیگ یک با مربی سابق برمی‌گردد؛

مس پیش به سوی تونل وحشت+اینفوگرافیک
حسینی در راه اثبات خود به لیگ یکی‌ها؛