//
کدخبر: ۲۶۵۹۲۰ //

لاتزیو حقوق یک ماه بازیکنانش را گرفت و به آنها وعده پاداش قهرمانی داد

باشگاه لاتزیو به خاطر بحران مالی ناشی از کرونا از پرداخت حقوق یک ماه بازیکنانش خودداری می‌کند، اما در صورت قهرمانی به آنها پاداش خوبی خواهد داد.

لاتزیو حقوق یک ماه بازیکنانش را گرفت و به آنها وعده پاداش قهرمانی داد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو نظر بازیکنان این تیم برای قطع حقوق آنها برای یک ماه و تعویق پرداخت یک ماه حقوق دیگر آنها تا ماه دسامبر (آذر) را جلب کرد و در عوض به آنها وعده پاداش 18 میلیون یورویی در صورت کسب اسکودتو را داد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعلیق سه ماهه مسابقات فوتبال در ایتالیا، باشگاه‌های این کشور مانند دیگر تیم‌های اروپایی متحمل ضرر شده‌اند و به همین دلیل باشگاه لاتزیو هم از بازیکنانش خواسته است که به این باشگاه تخفیف دهند. در همین حال لوتیتو که به خاطر فاصله یک امتیازی تیمش با یوونتوس صدرنشین در فاصله 12 هفته به پایان فصل، به کسب اسکودتو خیلی خوش‌بین است، به بازیکنان خود وعده داده در صورتی که قهرمان سری A شوند، مجموعاً 18 میلیون یورو پاداش خواهند گرفت. بر این اساس هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم در صورت قهرمانی 400 هزار یورو پاداش می‌گیرند.

لاتزیو اما در بدو از سرگیری بازی‌هایش در سری A با حریف سرسختی مانند آتالانتا روبه‌رو می‌شود و هشت روز دیگر در برگامو میهمان این تیم خواهد بود. سه روز بعد نیز این تیم در ورزشگاه المپیکو با یک حریف سرسخت دیگر مانند فیورنتینا مصاف خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان