//
کدخبر: ۲۶۶۱۷۳ //

تراکتوری‌ها برای برگزاری دیدار تدارکاتی در تلاش هستند

مسئولان باشگاه تراکتور همزمان با تأکید بر مواضع قبلی خود در مورد آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال، در تلاش هستند به‌منظور حفظ آمادگی بازیکنان خود یک بازی تدارکاتی دیگر در روزهای آتی برگزار کنند.

تراکتوری‌ها برای برگزاری دیدار تدارکاتی در تلاش هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تمرینات بازیکنان تیم فوتبال تراکتور که به‌صورت انفرادی و گروه‌های چند نفره پیگیری می‌شد در نهایت به‌صورت تیمی برگزار شده و این تیم در دیداری تدارکاتی به میدان رفت.

این تیم روز گذشته توانست در دیداری تدارکاتی تیم علم و ادب تبریز که در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. در این دیدار میثم تیموری، سعید مهری (2 گل) و علی فتحی برای سرخپوشان تبریزی گلزنی کردند.

باشگاه تراکتور هدف از برگزاری این دیدار را حفظ آمادگی بازیکنان خود اعلام و بر مواضع قبلی خود مبنی بر مهیا نبودن زیرساخت‌های برگزاری مسابقات تأکید کرده است. با این حال تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا در روزهای آتی یک دیدار دوستانه دیگر نیز برگزار کنند.

با توجه به شرایط تیم‌های تبریزی، برگزاری دو دیدار دوستانه در روزهای گذشته و کمبود حریف تدارکاتی، احتمال برگزاری دیدار دوستانه تراکتور و ماشین‌سازی در روزهای آتی وجود دارد اما باید دید شرایط چگونه خواهد بود و آیا این تیم می‌توانند به مصاف هم بروند یا خیر.

 

تمرینات تیم فوتبال تراکتور در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان خارجی این تیم هنوز موفق به حضور در تبریز نشده‌اند.

بر همین اساس مسئولان باشگاه تراکتور در تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان خارجی این تیم با خروج از کشورهای خود بتوانند به تمرینانت شاگردان الهامی اضافه شوند. تراکتوری‌ها می‌خواهند در صورت امکان با پرواز از کشور ثالث بازیکنان خارجی خود را به تبریز بیاورند.

تعدادی از بازیکنان تراکتور که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده بود تا اعلام نتایج تست بعدی زیر نظر کادر پزشکی سرخپوشان خواهند بود تا در صورت منفی شدن تست بعدی که در روزهای آتی انجام می‌شود، به تمرینات شاگردان الهامی اضافه شوند.

در حال حاضر تمرینات تراکتور علاوه بر بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده، بدون اشکان دژاگه و بازیکنان خارجی این تیم که به کشورشان سفر کرده بودند، برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، سعید مهری با اشاره به بازی تدارکاتی تیمش مقابل علم و ادب تبریز اظهار داشت: این بازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و فوتبال بسیار خوب و روانی ارائه دادیم.

وی در مورد گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: دو گلی که من به ثمر رساندم، حاصل تلاش هم‌بازی‌هایم بود. ما به رقبا نشان دادیم که یکی از قدرتمندترین‌ تیم‌های حال حاضر ایران هستیم و می‌توانیم هر رقیبی را در زمین مسابقه شکست دهیم.

بازیکن بومی تراکتور با بیان اینکه حفظ سلامتی اعضای تیم‌ها دغدغه ماست، خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و شرایط مالی باشگاه تراکتور، می‌توانیم به‌راحتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم اما چه تضمینی برای رعایت این پروتکل‌ها توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

مهری ادامه داد: بسیاری از باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند و قطعاً نبود منابع مالی منجر به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط این تیم‌ها می‌شود. آنان هم استعدادهای این مرز و بوم هستند و فرقی با ما ندارند، سلامتی‌شان برای ما با ارزش است.

وی تأکید کرد: هر چقدر هم ما مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، حین سفر در فرودگاه، هتل، رستوران و غیره امکان ابتلا به کرونا بسیار بالا بوده و همین مسائل می‌تواند زحمات چندین ماهه ما در خود مراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی را تحت تأثیر قرار دهد.

نکته قابل توجه در مورد تصمیمات باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی، تأکید مسئولان این دو باشگاه بر مواضع قبلی خود در رابطه با پیگیری دیدارهای لیگ نوزدهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان