//
کدخبر: ۲۶۶۲۹۸ //

ماجرای مصاحبه دردسرساز در کانال رسمی باشگاه استقلال

مصاحبه کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال پس از حمایت فرهاد مجیدی از مربی بدنساز آبی‌پوشان، بار دیگر در کانال این باشگاه منتشر شد.

ماجرای مصاحبه دردسرساز در کانال رسمی باشگاه استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته در بخشی از مصاحبه‌اش با کانال باشگاه با اشاره به مصدومیت مرتضی تبریزی و میلاد زکی‌پور در بازی تدارکاتی استقلال مقابل پیکان گفته بود که مربی بدنساز با توجه به شرایط ویژه این دوره و برای جلوگیری از مصدومیت، تمرینات خاصی را طراحی کند.

این اظهارنظر در حالی صورت گرفت که مصاحبه پزشک استقلال از کانال باشگاه حذف شد. فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان نیز پستی از علی ربانی، مربی بدنساز استقلال منتشر و او را باسوادترین و علمی‌ترین مربی بدنساز دوران حرفه ورزشی‌اش خطاب کرد. از طرفی، ستوده در تمرین امروز (جمعه) آبی پوشان شرکت نکرد تا حرف و حدیث‌هایی درباره غیبت او مطرح شود.

به دنبال حذف مصاحبه ستوده از کانال استقلال و همچنین حمایت مجیدی از مربی بدنساز، بار دیگر مصاحبه پزشک استقلال امروز و دقایقی پیش در کانال باشگاه منتشر شد. باشگاه استقلال هنوز علت حذف مصاحبه ستوده را اعلام نکرده، اما مشخص است که در مورد اتفاقات روز گذشته، بحث و اختلافاتی وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان