//
کدخبر: ۲۶۷۷۶۴ //

مدیر مسابقات فوتبال پایه: برگزاری مسابقات بدون مجوز امکانپذیر نیست

مدیر مسابقات رده های سنی پایه فوتبال گفت: در خصوص برگزاری مسابقات نیاز به صدور مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای داریم.

مدیر مسابقات فوتبال پایه: برگزاری مسابقات بدون مجوز امکانپذیر نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا عبدی در این باره گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بالاخص ستاد ملی کرونا در  ورزش  اعلام کردند که انجام فعالیتهای ورزشی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعملهای ورزشی بلامانع است، ولی در خصوص برگزاری مسابقات نیاز به صدور مجوز از این ستاد و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای دارد. در حال حاضر علیرغم پیگیری‌های بعمل آمده، هیچگونه مجوزی را صادر نکردند و انجام مسابقات بدون مجوز امکانپذیر نخواهد بود.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد در ادامه اضافه کرد: هر چند اگر هم این ستاد، مجوز برگزاری مسابقات را صادر کند با شرایطی که برای انجام مسابقات عنوان شده است،  برای درصد بالایی از باشگاهها هم بدلیل هزینه های بسیاری که دارد و هم از لحاظ اجرایی،  با توجه به پراکندگی تیمها در استانها، عملا قابلیت اجرایی ندارد ولی برنامه ریزی های  لازم  از قبل انجام و در صورت برطرف شدن موانع موجود و مذکور می توانیم مسابقات را با رضایت و هماهنگی با باشگاهها انجام دهیم.

عبدی در پایان اظهار داشت:با این حال اگر پایانی برای مسابقات این فصل متصور نباشیم، چندین گزینه را برای دور نمایی مسابقاتی  لحاظ و برنامه ریزی و ارائه کردیم که منفعت تمامی باشگاهها در تمامی سطوح و رده ها اعم از مناطق و لیگ های رده ها حفظ خواهد شد.  امیدواریم بتوانیم به منظور برنامه ریزی منسجم و تعیین تکلیف باشگاهها  نتایج آن را به اطلاع هیات ها و باشگاههایی که در سطح کشور فعالیت می کنند برسانیم تا باشگاهها  خود را برای مسابقات و بازیکنان نیز در کنار آن برای مسابقات باشگاهی و هم حضور قدرتمند در اردوها و مسابقات بین المللی تیم های ملی آماده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان