//
کدخبر: ۲۶۷۷۷۰ //

عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت که توجهی به تعداد غایبان استقلال در بازی فردا ندارند و تمرکزشان روی گرفتن سه امتیاز این دیدار است.

عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

معین عباسیان، در ارتباط با شرایط فعلی سایپا و دیدار فردا با استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است و نزدیک 40 روز است که به صورت منظم تمرین می‌کنیم. تمام هدف ما این است که شروعی خوب در لیگ داشته باشیم و انشالله این اتفاق رخ خواهد داد. بازی سختی برابر تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال در پیش داریم اما امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال به سود سایپا نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تعداد غایبان حریف برای ما مهم نیست، شاید این موضوع تاثیرگذار باشد اما ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و دنبال گرفتن یک نتیجه خوب هستیم.

عباسیان تصریح کرد: زمانی که در پدیده بودم، مهدی رحمتی شوت زد که توپ به من خورد و تبدل به گل شد و این خاطره خوبی است که از بازی با استقلال دارم. هر بازیکنی دوست دارد به استقلال و پرسپولیس گل بزند، با این حال نتیجه گرفتن سایپا از هر چیزی مهمتر است.

هافبک سایپا در پاسخ به این پرسش که «آیا سایپا موفق به شکست استقلال خواهد شد؟» گفت: دوست ندارم برای استقلال کری بخوانم. طبیعتا هر تیمی که بیشتر تلاش کند می‌تواند به پیروزی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان