تاریخ انتشار: 1399/04/13 19:01
سه احتمال پیش روی فوق ستاره؛
کد خبر: 59967

مقصد بعدی لیونل مسی چه تیمی است؟

لیونل مسی، ستاره 32 ساله بارسلونا ممکن است در پایان فصل بعدی از این تیم جدا شود.
مقصد بعدی لیونل مسی چه تیمی است؟

 امروز کادناسر گزارشی عجیب در مورد افزایش روند نارضایتی لیونل مسی از شرایط باشگاه باسلونا و احتمال جدایی این بازیکن را منتشر کرد. لیونل مسی در سال های اخیر از تغییرات کادر فنی در این باشگاه رضایت نداشته و مشکلاتی علنی با مدیران بارسلونا از جمله اریک آبیدال نیز داشته است.

حالا و بعد از انتشار این گزارش گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی این فوق ستاره مطرح شده است. منچسترسیتی احتمالا قادر به جذب لیونل مسی خواهد بود، البته بدشانسی این باشگاه محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان است، اما اگر آنها در دادگاه فرجام خواهی پیروز شوند، ممکن است لیونل مسی علاقمند باشد دوباره شاگرد پپ گواردیولا و این بار در لیگ برتر انگلیس شود.

اینتر نیز یکی از تیم هایی است که همیشه به عنوان مقصد احتمال لیونل مسی عنوان شده است. باشگاه ایتالیایی در سال های اخیر رشد فراوانی داشته و از نظر اقتصادی نیز پیشرفت محسوسی کرده است. اگر این انتقال صورت گیرد، مسی می تواند یک بار دیگر در مقابل کریستیانو رونالدو و این بار در سری آ به رقابت پردازد.

اما بازگشت به آرژانتین نیز همیشه یکی از گزینه های لیونل مسی بوده است. او هرگز طی این سالها احتمال حضور در کشورش در سال های پایانی دوران ورزشی خود را رد نکرده و ممکن است این فوق ستاره در نهایت ترجیح دهد در اروپا تنها در بارسلونا بازی کند و در غیراینصورت راهی کشورش شود. البته برخی نیز شایعات جدایی مسی را به نوعی تهدید مدیران باشگاه برای بهبود شرایط می دانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlgq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد بعدی ستاره یوونتوس بارسلونا است