تاریخ انتشار: 1399/04/14 15:49
کد خبر: 59922

احمدزاده:شرایط تیم محتشم مطلوب است/ تنها مشکل ما نبود حریف برای بازی تدارکاتی است

سرمربی تیم محتشم تنها مشکل تیمش را عدم بازی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته سوم بعد از وقفه ۴ ماهه دانست.
احمدزاده:شرایط تیم محتشم مطلوب است/ تنها مشکل ما نبود حریف برای بازی تدارکاتی است

به گزارش فرتاک ورزشی امیر علی احمدزاده سرمربی تیم محتشم تبریز ‌اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات تیم محتشم تبریز طبق برنامه قبلی در حال برگزاری بوده و بعد از ۱۰ روز تقریبا بازیکنان تیم به شرایط مطلوب بدنی رسیده و آماده کارهای تاکتیکی می‌شویم.

وی افزود: در ادامه مسابقات تلاش داریم همانند چند بازی آخر خود برنامه‌های خود را به حریفان تحمیل کرده و بازی و میدان دست ما باشد و بتوانیم از این روش به ۳ امتیاز بازی دست یابیم و بیشتر روی بازی خود تمرکز کرده و  هر بازی ۳ امتیاز دست یابیم.

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: به تمامی حریفان خود احترام قائل هستم و اهل کری خواندن هم نمی‌باشم، اما به دنبال کسب تمامی امتیازات در هر مسابقه بوده و برای این هدف نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

وی تلاش مشکل تیمش را عدم بازی تدارکاتی عنوان کرد و گفت: دو هفته پیش تراکتور پیشنهاد بازی تدارکاتی داده بود که چون هنوز تمرینات ما شروع نشده بود ، امکان این بازی فراهم نشد و الان هم تراکتور ‌و ماشین‌سازی به دلیل برنامه فشرده لیگ بازی تدار‌کاتی انجام نمی‌دهند و چون می‌خواهیم با تیمی بازی کنیم که تست کرونا داده و بازیکن مبتلایی نداشته باشد ، هنوز موفق به پیدا کردن حریف تدارکاتی برای بازی نشدیم.

احمدزاده از مدیریت باشگاه محتشم بابت فراهم کردن امکانات مطلوب در این تیم تشکر کرده و عنوان کرد: من در خیلی از تیم‌ ها بازی و یا مربیگری کردم و باید بگویم یکی از با امکانات‌ترین تیم‌هایی که در فوتبال تبریز دیدم تیم محتشم تبریز بوده و از این بابت از مهندس مهدی‌زاده تشکر می‌نمایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxvqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن: حریف ما خیلی باهوش و زیرک بود