تاریخ انتشار: 1399/04/19 16:59
کد خبر: 59567

پرده‌برداری از راز فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا

مهدی ترابی در این فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای در ترکیب پرسپولیس داشته و تا به اینجا ۱۲ امتیاز را با گل‌هایش به تیم سرخپوش تهرانی هدیه داده است.
پرده‌برداری از راز فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا

از نیم فصل دوم لیگ هجدهم به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد. عملکردش بد نبود اما نتوانست انتظارات را آن‌طور که توقع می‌رفت برآورده کند. با شروع لیگ نوزدهم اما انگار هم خودش با جو تیم آشنا شده بود و هم سرمربی جدید وظایفی را به او محول کرد که می‌دانست چگونه باید عملی‌اش کند.

مهدی ترابی از همان هفته اول لیگ نوزدهم به همه نشان داد چرا این‌قدر مشتری داشت. او حالا تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با ۹ گل و پنج پاس گل بعد از مهدی قایدی دومین بازیکن تاثیرگذار لیگ به شمار می‌رود. ترابی به تنهایی روی ۴۰ درصد گل‌های این فصل پرسپولیس در لیگ تاثیر مستقیم داشته است و همین مساله مشخص می‌کند چرا محبوب هواداران پرسپولیس است.

ترابی در بازی هفته بیست و سوم در برابر شاهین بوشهر تک گل تیمش را در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند و باعث شد تا کلاف سردرگم این بازی باز شود. اما این اولین باری نبود که ترابی فرشته نجات سرخپوشان می‌شود. او با احتساب جام حذفی در ۹ مسابقه موفق شده گلزنی کند. به جز ۲ دیدار برابر ذوب‌آهن و شهرخودرو که روی کاغذ گل‌هایش تاثیری در نتیجه نهایی بازی نداشته است، در هفت مسابقه دیگر با گل‌هایی که وارد دروازه رقبا کرده از تساوی برای پرسپولیس برد ساخته است. همان‌طور که گفته شد به جز یک بازی که دیدار برابر صنعت نفت در جام حذفی بود و گل او پرسپولیس را به یک چهارم نهایی رساند، ترابی در ۶ بازی دیگر در هر مسابقه ۲ امتیاز به امتیازات پرسپولیس افزود.

ترابی در هفته اول با گل دقیقه ۵۸ به پارس جنوبی جم پرسپولیس را برتری رساند. این بازیکن در دیدار دور برگشت نیز با گل دقیقه ۹۵ همین نقش را بار دیگر تکرار کرد. مهدی در دیدار برابر پیکان که با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد یکی از ۲ گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. همین اتفاق مقابل گل‌گهر سیرجان نیز رخ داد. در آن جدال هم پرسپولیس با حساب ۲ بر یک به برتری رسید. ترابی همچنین مقابل فولاد در اهواز تک گل بازی را در دقیقه هشت از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  در کنار همه اینها گل به شاهین را هم فراموش نکنید که از یک امتیاز، سه امتیاز ساخت.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید مهدی ترابی با گل‌هایش ۱۲ امتیاز به حساب سرخپوشان تهرانی اضافه کرده است. حالا نیم‌نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ هم داشته باشیم. فاصله پرسپولیس با تیم رده دوم که سپاهان است ۱۲ امتیاز است. دقیقا همان تعداد امتیازی که روی کاغذ مهدی ترابی به دست آورده است. حالا مشخص می‌شود که یک ستاره می‌تواند در چه مواقعی تفاوت‌ها را ایجاد کند و تیمش را به پیش براند. مهدی ترابی یکی از اصلی‌ترین رموز فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با سایر رقبا در راه قهرمانی به حساب می‌آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vljvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شایعه ای که تکذیب شد؛ امتیازی از پرسپولیس کم نمی شود