تاریخ انتشار: 1399/04/19 19:11
امیدواریم همه‌ی تیم‌ها مثل فجرسپاسی با تمام توان در مسابقات حاضر شوند؛
کد خبر: 59563

حکیمی: شایسته کسب پیروزی برابر فجر سپاسی بودیم/ آن‌ها به شکل بی‌سابقه‌ای با تمام توان خود بازی کردند/ پروژه تجهیز نور ورزشگاه شهید چمران طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد

سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در گفت‌وگو با فردای ورزش ضمن صحبت درباره دیدار قبلی این تیم اعلام کرد بازیکنان نماینده فوتبال استان پس از سپری کردن تست‌های کرونا تمرینات خود را در صورت امکان زیر نور تجهیز و تأییدشده‌ی ورزشگاه شهید چمران ساوه آغاز خواهند کرد.

حکیمی: شایسته کسب پیروزی برابر فجر سپاسی بودیم/ آن‌ها به شکل بی‌سابقه‌ای با تمام توان خود بازی کردند/ پروژه تجهیز نور ورزشگاه شهید چمران طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد

وحید حکیمی در مورد دیدار روز دوشنبه گذشته ساوجی‌ها مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: با توجه به روند مسابقه کاملا سزاوار کسب هر سه امتیاز این دیدار بودیم. تیم فجرسپاسی به شکل بی‌سابقه‌ای در فوتبال کشور با وجود این‌که نه شانسی برای صعود به لیگ برتر داشت و نه خطر سقوط را احساس می‌کرد با تمام توان خود در مسابقه حاضر شده بود که این مسئله قابل تقدیر است.

وی افزود: ما از تیم فجر سپاسی گله‌ای نداریم اما انتظار داریم همه تیم‌ها به این شکل در دیدارها حاضر شوند و این مسائل صرفا مقابل تیم ما اتفاق نیافتد. ما تمام تلاش خودمان را در هر وضعیتی انجام می‌دهیم و به این اعتقاد داریم که حقمان را از کسی که حق می‌دهد خواهیم گرفت. با توجه به شرایط تیم مطئمن هستم تا روزهای آخر مسابقات از شانس‌های اصلی صعود هستیم.

سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در مورد وضعیت فعلی نماینده مدعی فوتبال استان گفت: بخاطر فشار سنگینی که بازیکنان در دو بازی خارج از خانه اخیر وارد شد آن‌ها از زمان بازگشت به ساوه در هتل قرنطینه شده و استراحت کردند و امروز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی نابسامانی که شهر شیراز داشت تست کرونا دادند.

حکیمی اضافه کرد: جواب تست کرونای اعضای تیم تا فردا مشخص خواهد شد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید از فردا تمریناتمان را برای دیدار مقابل بادران از سر خواهیم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در مورد شرایط نور ورزشگاه شهید چمران که بایستی برای برگزاری مسابقات در شب تجهیز می‌شد، گفت: با دستور مستقیم استاندار مرکزی به اداره کل ورزش و جوانان استان پروژه تجهیز نور زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران آغاز شد و طی روزهای آینده با تأیید نهایی سازمان لیگ به اتمام می‌رسد.

حکیمی تصریح کرد: امروز مراحل نصب نورافکن‌های زمین چمن انجام شد و فقط بحث تنظیمات آن‌ها باقی مانده که آن‌هم با پیگیری پیمانکاران که هم‌اکنون در ساوه حضور دارند انجام خواهد شد تا ما بتوانیم از روز جمعه تمریناتمان را زیر نور انجام دهیم.

سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه در مورد موضوع پخش زنده‌ی بازی‌های خانگی این تیم از شبکه آفتاب سیما گفت: ما از صداوسیمای مرکز استان درخواست کردیم سه دیدار خانگی ما به‌صورت زنده پخش شود. هم اکنون آقای پرویزی(مالک و مدیرعامل تیم خوشه طلایی) در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستند تا بحث پخش زنده مسابقات نهایی شود.

حکیمی در پایان گفت: به دلیل این‌که بخاطر ادامه یافتن مذاکرات این بحث به نتیجه نرسیده، وضعیت پخش زنده دیدار بعدی ما مقابل بادران تهران هنوز مشخص نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5lmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان شیرافکن : تیم قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد
سرپرست باشگاه دریای بابل;