تاریخ انتشار: 1399/04/27 18:09
کد خبر: 58987

جلسه اضطراری در بارسلونا؛ ستین اخراج می شود؟

قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه ای بین جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس بارسا) و کیکه ستین(سرمربی) برگزار شود و خروجی آن ممکن است با خبر بزرگی همراه باشد.
جلسه اضطراری در بارسلونا؛ ستین اخراج می شود؟

شب گذشته بارسلونا در نوکمپ برابر تیم 10 نفره اوساسونا با نتیجه 1-2 شکست خورد. بارسا البته اگر پیروز هم می شد، به دلیل برتری رئال مادرید بر ویارئال قهرمانی را از دست داده بود با این حال شکست خانگی برابر تیم میانه جدولی، اتفاق تلخی برای آبی اناری ها بود. آنها در 42 بازی خانگی متوالی در نوکمپ شکست نخورده بودند.

 

 

 

 

از شب گذشته بسیاری از هواداران خواهان اخراج کیکه ستین و حتی برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه شده اند. طبق ادعای موندودپورتیوو، تا ساعاتی دیگر جلسه ای در باشگاه بارسلونا بین رئیس باشگاه و کیکه ستین برگزار خواهد شد تا در مورد ادامه کار به بحث و گفت و گو بنشینند.

 

بارسا یک بازی تشریفاتی با آلاوس در لالیگا پیش رو دارد و یک بازی بسیار حساس برابر ناپولی در تاریخ 18 مرداد. باشگاه کاتالان بازی رفت را برابر این تیم 1-1 مساوی کرده و با یک مساوی بدون گل در نوکمپ هم راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می شود.

 

 

 

 

ستین که تا 2022 با بارسا قرارداد دارد، شاید امشب اخراج نشود ولی بسیاری معتقدند بعید است او روز بازی با ناپولی هم روی نیمکت بارسا حضور داشته باشد. ستین روز گذشته با تردید در مورد آینده اش در بارسا صحبت کرد.

پس از مصاحبه تند لیونل مسی که گفت در همه سطوح باید تغییراتی در بارسا ایجاد شود، در غیر این صورت شاید به ناپولی ببازند، آینده ستین در بارسا کاملا مبهم به نظر می رسد. گفته می شود در صورت اخراج او، گارسیا پیمنتا مربی تیم دوم باشگاه جانشینش خواهد شد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، اخراج کیکه ستین بسیار محتمل تر از برگزاری انتخابات ریاست بارسا در هفته های پیش رو خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5xmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب بارسلونا مقابل اوساسونا