تاریخ انتشار: 1399/04/29 19:32
کد خبر: 58821

مدیر عامل باشگاه مس کرمان: باید چهار قدم نهایی را با صلابت تمام برداریم

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در پایان بازی برابر تیم استقلال خوزستان، با تبریک این پیروزی شیرین و رسیدن تیم مس به رده دوم جدول، از لزوم برداشتن گام های باصلابت تیم در چهار بازی پیش رو گفت.
مدیر عامل باشگاه مس کرمان: باید چهار قدم نهایی را با صلابت تمام برداریم

آقای محمودی نیا در این باره گفت: بازی برابر تیم استقلال خوزستان با وجود شرایط بسیار مطلوبی که در کسب نتایج در هفته های اخیر داشت آن هم در شرایط آب و هوای شهر اهواز، کاری بسیار سخت و دشوار بود که بازیکنان مس کرمان با غیرت و هوشمندانه موفق به کسب پیروزی در آن و فراری بزرگ به سمت صعود شدند.

مدیرعامل باشگاه مس با تشکر از مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم گفت: این پیروزی شیرین را به مردم کرمان و هواداران غیور تیم تقدیم می کنیم و امیدواریم که این موفقیت تا زمان نهایی شدن صعود ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چهار بازی پیش رو یکی از حساس ترین مقاطع فصل تاریخ باشگاه مس کرمان در سال های اخیر می باشد گفت: چهار قدم پیش روی ماست که باید با صلابت و قدرت تمام برداشته شود و اصلا فکر نکنیم که در اینجا کار برای ما تمام شده است. ما چهار بازی بسیار مهم پیش رو داریم که با تلاش بی شائبه تیم و امید و انگیزه ای که در میان عوامل تیم وجود دارد، با هوشیاری تمام آن را طی خواهیم کرد و انشاالله با حمایت حداکثری که از این مجموعه در بازی های پیش رو انجام خواهد شد، در نهایت به لیگ برتر خواهیم رسید.

آقای محمودی نیا با تشکر از حمایت و هدایت های آقای سعدمحمدی در راس شرکت مس گفت: خوشبختانه با وجود حمایت و هدایت های ایشان که به صورت لحظه به لحظه امورات تیم را پیگیری می کنند، آماده برداشتن قدم های نهایی خود با دقت و تمرکز فراوان هستیم و امیدواریم که این انرژی مثبت و حمایت همه جانبه در داخل کرمان را از همه نهادها دریافت کنیم تا برای مردم شریف کرمان و هواداران غیور مس کرمان شادی بزرگی را در هفته های آتی ثبت کنیم.

ایشان با بیان اینکه تمامی استان پیگیر نتایج تیم هستند موفقیت مس کرمان را موجب شادی تمام این استان دانست و از همگان خواست که در چهار بازی پیش رو با انرژی مثبت تمام، در کنار تیم مس کرمان باشند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بازی غیورانه دیگر تیم استان یعنی آرمان گهر در اراک برابر تیم آلومینیوم گفت: من بلافاصله با آقای شهبا سرمربی تیم آرمان گهر تماس گرفتن و از ایشان و تیم بسیار خوبشان بابت فوتبال غیورانه آن ها در اراک تشکر کردم. بهرحال این ذات فوتبال پاک است که تیم آرمان گهر به خوبی آن را نشان داد و ثابت کرد که پاکی های فوتبال بر تمامی کارهای ناجوانمردانه آن برتری دارد و امیدوارم که تمامی تیم ها همانند تیم آرمان گهر و حتی همین استقلال خوزستان که با تمام توان برابر ما بازی کردند، فقط به کسب نتیجه در زمین مسابقه فکر کنند و این اصلی است که ما در باشگاه مس کرمان همواره بر آن معتقد بودیم و امیدواریم در تمام بازی ها و تیم های لیگ یک شاهد آن باشیم.

آقای محمودی نیا در پایان باردیگر با تاکید بر این نکته که شادمانی امشب را باید فراموش کنیم و بر چهار بازی پیش رو تمرکز کنیم، از تمامی مردم استان خواست که با دعاهای خیر خود حامی مس کرمان در بازی های پیش رو باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk9oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات سرمربیان ۲ تیم استقلال خوزستان و مس کرمان

جدال پایین جدولی ها/برد به کام پیشگامان پارس یا آریا سنگسر
پیش بازی پیشگامان پارس تهران - آریا سنگسر مهدی شهر؛