تاریخ انتشار: 1399/04/31 18:38
کد خبر: 58687

قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید

باشگاه استقلال اعلام کرد که با شرکت تولید کننده مواد غذایی برای تولید محصولات با لوگوی باشگاه استقلال تفاهم‌نامه امضا کرده است.
قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تفاهم نامه‌ای میان باشگاه استقلال، کارگزار رسمی و شرکت مینو جهت تولید مواد غذایی با لوگوی باشگاه استقلال منعقد شد.

در جلسه‌ای که به این منظور برگزار شد، آقایان احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت جهان فولاد متین (کارگزار باشگاه استقلال)، دکتر عباسیان‌فر مدیرعامل گروه صنعتی مینو، هوشنگ‌نژاد مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو، احمدی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی مینو حضور داشتند.

گروه صنعتی مینو متشکل از 20 شرکت است که حدود 10 شرکت از آنهامبادرت به تولید بالغ بر 400 محصول در حوزه صنایع غذایی می‌کنند. این شرکت با 61 سال سابقه تولید مستمر، با محصولات محبوبی مانند پفک نمکی، تک تک، یام یام، شیک، ساقه طلایی و ... در اذهان مردم شناخته شده است. در این توافق گروه صنعتی مینو قسمت زیادی از محصولات حوزه صنایع غذایی وابسته به گروه مزبور در تمام طبقات بین المللی ثبت شده با لوگوی استقلال را تولید کرده و عواید حاصل از فروش این محصولات در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.

این تفاهم نامه نقطه عطفی در درآمدهای پایدار باشگاه استقلال خواهد بود که می‌تواند بخشی از هزینه های سالانه باشگاه را تامین کند. بدون شک این فرآیند در بخش های اقتصادی دیگر برای درآمدهای پایدار باشگاه استقلال ادامه دار و نویدی برای رفع دغدغه های اقتصادی آن خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o576l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح‌الله‌زاده: بویان هم به استقلال 2 ماه فرصت داد/آدمی نیستم که از بدهی فرار کنم