تاریخ انتشار: 1399/05/10 13:22
کد خبر: 58037

مثلث آتشین پرسپولیس آماده عبور از 24+عکس

وحید امیری، علی علیپور و مهدی ترابی ستارگان خط حمله تیم پرسپولیس آماده درخشش در مقابل نساجی هستند.
مثلث آتشین پرسپولیس آماده عبور از 24+عکس

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که با 62 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرده اما برای ثبت رکورد امتیازی جدید در فوتبال ایران به استقبال 4 بازی پایان فصل می‌رود. مهاجمان این تیم نیز انگیزه بالایی برای درخشش در این دیدارها دارند و امیدوارند که آمار گلزنی خود را بهبود بخشند.

 

باتوجه به درخشش شیخ دیاباته در بازی های اخیر، فشار زیادی روی مهاجمان پرسپولیس وجود دارد که با گلزنی جایگاه خود در جدول گلزنان را بهبود بخشند. اکنون مثلث هجومی سرخ ها با مهدی ترابی (10)، علی علیپور (9) و وحید امیری (5) روی هم 24 گل زده اند و پنج گل از مثلث تهاجمی استقلال کمتر دارند و برای جبران این اختلاف با سختی های زیادی مواجهند.

 

 

 

 

مهاجم نوک پرسپولیس یعنی علیپور هم برای این که آمار فصل گذشته اش با 13 گل را تکرار کند، باید دستکم در هر بازی یک گل بزند که شاید آغاز این روند از بازی برابر تیم سابق یعنی نساجی باشد. او در این سال ها آمار گلزنی خوبی را در مقابل تیم های شمال کشور داشته و باید دید در دیدار با نساجی دو رقمی خواهد شد یا نه.

 

همچنین باتوجه به بازگشت شجاع خلیل زاده، وحید امیری احتمالا در پست های هجومی به کار گرفته می‌شود و فرصت کمک به خط حمله پرسپولیس را دارد. این در حالی است که باتوجه به غیبت ترابی در تمرین گروهی دیروز، احتمال دارد که او فردا در ترکیب اصلی قرار نگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moon5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی‌ها مهاجم خارجی‌شان را هم به شمال بردند