تاریخ انتشار: 1399/05/20 17:40
مدیرعامل باشگاه فرهنگ ایثار آستارا؛
کد خبر: 57431

اصغری: مسئولان ورزشی استان و شهرستان به هیچ عنوان از تیم فرهنگ ایثار آستارا حمایت نمی‌کنند / بازی های خارج از خانه از لحاظ مالی به نفع تیم ماست!

اداره ورزش و جوانان هم از ما حمایت نمیکند
اصغری: مسئولان ورزشی استان و شهرستان به هیچ عنوان از تیم فرهنگ ایثار آستارا حمایت نمی‌کنند / بازی های خارج از خانه از لحاظ مالی به نفع تیم ماست!

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگ ایثار آستارا ، محمد اصغری مدیرعامل این باشگاه با بیان اینکه پس از ابلاغ فدراسیون برای ادامه مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور پس از وقفه به دلیل شروع ویروس کرونا ، تمرینات تیم خود را شروع نمودیم بیان کرد: طبق دستورالعمل جدید و الزام باشگاه برای برگزاری مسابقات در زیر نور و عدم تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا ، این باشگاه دو ورزشگاه تختی اردبیل و سردار جنگل رشت را برای میزبانی مسابقات خانگی خود معرفی نمودیم که با کج سلیقگی دوستان ورزشگاه تختی اردبیل بدلیل عدم تایید نور مورد موافقت قرار نگرفت که احتمالا مخالف اصلی میزبانی ما در اردبیل هیات فوتبال استان گیلان بوده است.

این در حالیست که در همین گروه دیدارهای تیم شهرداری اردبیل ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تختی و بدون استفاده از نور برگزار میگردد و اگر همین شرایط در آستارا برای ما هم مهیا بود می توانستیم از این شرایط بهره مند شویم و تا ساعت ۲۰:۳۰ و قبل از غروب آفتاب و بدون نیاز به نور بازی های خود را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه تیم فرهنگ ایثار آستارا برای میزبانی می بایست در مجموع مسیری ۴۰۰ کیلومتری را به صورت رفت و برگشت به رشت طی نماید گفت:این میزبانی ها برای تیم ما کلی هزینه دارد در صورتی اگر مسابقات در آستارا برگزار میشد حداکثر هزینه اسکان کوبل داوری و یک وعده صبحانه بر عهده می ماند .

مدیرعامل باشگاه فرهنگ ایثار آستارا افزود: تیم ما در آستارا با توجه به امکانات باشگاه نه هزینه اسکان پرداخت می کند و نه هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه زمین مسابقه ،و نیروی انتظامی و آمبولانس هم بصورت رایگان می باشد ولی در رشت با اینکه میزبان هستیم تمامی این هزینه ها را باید متقبل شویم و عملا در بحث هزینه ها و با توجه الزام کمیته مسابقات بر تهیه تب سنج و دوربین فیلمبرداری توسط تیم میزبان هزینه های هنگفتی را باید انجام بدهیم و میزبانی ما بیشتر از بازیها خارج از خانه به بودجه مالی نیاز دارد .

محمد اصغری با انتقاد از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان و هیات فوتبال استان از این تیم بیان کرد :در هزینه های میزبانی واجاره زمین هیچ گونه تخفیفی برای نماینده استان در نظر نگرفته اند و احساس می کنیم بچه ناتنی فوتبال گیلان هستیم .

وی با بیان اینکه با توجه به مسافتی که طی میکنیم باید بعد از بازی حتما یک روز را استراحت کنیم و عملا برای انجام بازی بعدی فقط زمان انجام یک جلسه تمرینی را داریم در حالی که این فشردگی را حتی در لیگ برتر هم ندیده ایم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyj8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عظیمی : پاسخ برخی را داخل زمین می دهیم / پیوس از سیاستی که سررشته ندارد، صحبت نکند