تاریخ انتشار: 1399/05/20 18:58
کد خبر: 57427

نقش بزرگ افشین پیروانی در قهرمانی پرسپولیس

«یحیی‌گلمحمدی سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر با انتشار پستی در اینستاگرام به نقش مهم افشین پیروانی در قهرمانی تیم پرسپولیس اشاره کرد»
نقش بزرگ افشین پیروانی در قهرمانی پرسپولیس

سرمربی تیم پرسپولیس تهران پس از جشن قهرمانی این تیم با انتشار عکسی از کادر فنی خود از آنها تشکر ویژه کرد.

گل‌محمدی با اشاره به نام افشین پیروانی از او تشکر کرد.

بر هیچکس پوشیده نیست که تیم پرسپولیس علاوه بر جنگ در میدان مجبور به مبارزه در مقابل هجمه‌های تیم‌های رقیب و حواشی متعددی که برای این تیم بوجود می‌آمد، شد.

پرسپولیسی‌ها که پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی از سوی رقبای شکست خورده مورد اتهامات بسیاری قرار می‌گرفتند با تکیه بر سرپرست خود افشین پیروانی در مقابل جنگ‌های رسانه‌ای رقبا هم شرکت کردند.

افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم به خوبی در مقابل حواشی ایستادگی کرد و اجازه نداد حواشی بوجود آمده بر روند فنی تیم تأثیر منفی بگذارد و با حضور خود، برای کادر فنی و بازیکنان این امکان را فراهم کرد تا با تمرکز کافی به مسائل فنی بپردازند.

یحیی باید هم به تمجید از پیروانی بپردازد چرا که پیروانی به معنای واقعی کلمه شخصیت خود را فدای پرسپولیس در این فصل کرد.

او با درگیری‌های رسانه‌ای با افراد زیادی در مقابل حواشی و جنگ‌های رسانه‌ای ایستاد و اعتبار و شخصیت ورزشی‌اش را به خطر انداخت.

شاید یکی از تفاوت‌های پرسپولیس با رقبا نقش مهم و پر رنگ سرپرست تیم بود که این موضوع می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر تیم‌ها باشند تا بدور از روابط شخصی سرمربی و مدیرعامل در انتخاب سرپرست تیم دقت لازم را داشته باشند و به نقش مهم این پست در مجموعه یک باشگاه بیش از پیش اهمیت دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ldk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس محله برو بیا؛ مهمان های ناخواند و تصمیم های غیر منطقی برای 30 میلیون هوادار