تاریخ انتشار: 1399/05/24 15:23
کد خبر: 57176

سرمربی سایپا: تمرکز داوران در هفته های پایانی ضروری است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا در نیم فصل نخست بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت و انتظار می رود داوران در هفته های پایانی تمرکز لازم را داشته باشند که ضروری است و خدای ناکرده اشتباهات آنها باعث تغییر جدول نشود.
سرمربی سایپا: تمرکز داوران در هفته های پایانی ضروری است

«ابراهیم صادقی» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: بازیکنان سایپا در این هفته تمرکز خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند و بطور قطع در دو بازی آینده می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان مصاف سختی است و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: نفت مسجد سلیمان فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. با وجود این همه تیم های بزرگ و پر مهره توانسته در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد که نشان می‌دهد رقیب سرسختی است.

صادقی در مورد داوری‌های لیگ برتر گفت: هفته قبل تیم ما ضرر کرد و یک پنالتی برایمان گرفته نشد. در نیم فصل نخست هم سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت.  

وی تاکید کرد: سایپا به تمام داوران اطمینان کامل دارد و اطمینان داریم تمام تلاششان را می کنند که داوری خوبی داشته باشند و عدالت برقرار شود.

سرمربی سایپا گفت:امتیازات پایین جدول تیم های لیگ برترخیلی به هم نزدیک است و ۶ تیم امتیازات خیلی نزدیکی به هم دارند و هر تیمی بتواند تمرکز خوبی داشته باشد و تلاش کند، حتما می تواند نتایج بهتری بگیرد.

تیم فوتبال سایپا فردا (شنبه) در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

تیم فوتبال سایپا با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397g6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع سایپا: در نتایج ضعیف ما کادرفنی تقصیری ندارند/ اگر کسی را قرار باشد کنار بگذارند ما بازیکنان هستیم