تاریخ انتشار: 1399/05/27 15:54
کد خبر: 56979

محرابی: با خطیبی در لیگ بیستم ادامه می‌دهیم

شب گذشته تیم آلومینیوم اراک توانست با هدایت رسول خطیبی برای اولین بار در ادوار لیگ برتر، به رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر صعود کند.
 محرابی: با خطیبی در لیگ بیستم ادامه می‌دهیم

پس از این صعود تاریخی که برای اولین بار برای فوتبال اراک رخ داد، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مصاحبه با خبرنگار درباره این موفقیت به دست آمده برای باشگاه آلومینیوم اراک صحبت کرد؛ وی در بخش آغازین صحبت‌های خود گفت: واقعا در ورزش استان اراک یکی از اتفاقات تاریخی به لطف الهی و دعای خیر مردم که پس از پایان بازی به جشن و پایکوبی پرداختند، رخ داد؛ خداراشاکریم که یک فصل بسیار سخت را سپری کردیم و درود می‌فرستم به مسئولین استانی، کادرفنی و بازیکنان عزیزمان که تلاش بسیاری داشتند و مردم خوب اراک که حمایت‌های فراوانی را از تیم‌مان داشتند و جا دارد از همگی تشکر کنم.

 

محرابی درباره سختی‌هایی که آلومینیوم در راه صعود متحمل شد، افزود: خوشبتخانه در لیگ فصل جاری تیم‌های بسیار خوبی حضور داشتند به طور مثال تیم خوشه طلایی از استان مرکزی پدیده فصل جاری بود و با این‌که اولین سال حضورش در لیگ یک را سپری می‌کرد، تلاش فراوانی را داشت و تا لحظات پایانی هم شانس صعود داشت؛ خداراشاکریم در این کوران سخت توانستیم پس از 18 سال انتظار، تلاش و هزینه با همت و غیرت بازیکنان‌مان و همراهی عاشقانه مردمی که پای تیم‌مان ماندند به این مهم دست یابیم و یک اتفاق تاریخی برای ورزش استان به ثبت برسد.

 

مدیرعامل آلومینیوم اراک در واکنش به این‌که آیا شخصا مدیر فوتبالی است یا غیر فوتبالی، گفت: من 11 سال پیش مدیرعامل همین باشگاه بودم و تا قبل از این فصل ما رکورددار بودیم؛ ما در همان فصل به مرحله پلی‌آف رسیدیم اما متاسفانه از صعود بازماندیم و فصل بعد باشگاه تعطیل شد. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد ما همان سال چند هفته زودتر به لیگ برتر صعود می‌کردیم چرا که بازیکنان ما همگی به لیگ برتر صعود رفتند. آن زمان در سال 89 آقای زرینچه سرمربی تیم ما بودند و یک تیم یکدست و آماده داشتیم اما وقتی تصمیم گرفته شد که تیم منحل شود، بازیکنان تیم ما در بهترین تیم های لیگ یکی و لیگ برتری تقسیم شدند. به طور مثال کاپیتان تیم نفت تهران بازیکن تیم ما بود و یا دروازه بان سوم تیم ما آقای علیرضا سلیمی، گلر شماره یک تیم فولاد خوزستان شد. بدون تردید اگر آن زمان شاکله تیم حفظ می‌شد ما بسیار زودتر از زمان بندی‌ها میتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. بعد از آن این فصل فرصتی پیش آمد تا در خدمت باشگاه آلومینیوم باشم و با سختی‌هایی که در راه مدیریت‌ها وجود دارد، با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران توانستیم صعود کنیم و این صعود را به مردم استان به ویژه کلانشهر اراک هدیه می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy9gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آرای کمیته انضباطی/ 3 تراکتوری احضار شدند

سازمان لیگ بازهم موضوع افزایش سهمیه صعود را مسکوت گذاشت
افزایش سهمیه صعود به لیگ برتر در هاله ای از ابهام؛