تاریخ انتشار: 1399/05/27 18:57
کد خبر: 56971

تراکتور، بهترین میزبانِ لیگ نوزدهم شد

تیم فوتبال تراکتورِ تبریز به عنوان بهترین تیم میزبان در نوزدهمین دوره لیگ برتر معرفی شد.
تراکتور، بهترین میزبانِ لیگ نوزدهم شد

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که در یکی از مهمترین دیدارها، تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد همشهری خود ماشین‌سازی بگذرد و امید خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش دهد.

پیروزیِ ارزشمند تیم ساکت الهامی اما یک نکته مهم دیگر هم داشت. این برد باعث شد تا تراکتور پیش از پایان رسمی لیگ نوزدهم به عنوان بهترین تیم میزبان در این فصل انتخاب شود. تی‌تی‌ها از مجموع ۵۰ امتیازی که تا بدین‌جای فصل دشت کرده‌اند، ۳۵ امتیاز را در خانه و تنها ۱۵ امتیاز را در بیرون از خانه به دست آورده‌اند.

به عبارت دیگر ۱۱ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت ماحصل کار تراکتور در خانه و سه برد، ۶ مساوی و پنج باخت عملکرد این تیم در خارج از خانه بوده است. پرشورها در خانه فقط به استقلال و نساجی باختند و در الباقی بازی‌ها بازنده نبودند. شاید اگر آنها کمی در بیرون از خانه موفق بودند اوضاع بهتر می‌شد. البته هنوز هم دیر نشده و این تیم باید در هفته پایانی به مصاف فولادی برود که در خانه تیم سوم جدول است و امکان دارد به رده دوم هم برسد. تراکتور در صورت پیروزی مقابل فولاد امکان دارد در جدول بازی‌های بیرون از خانه نیز تا رده چهارهم صعود کنند، جایی که پرسپولیس با قدرت قهرمان شده است.

لازم به ذکر است در جدول بازی‌های خانگی بعد از تراکتور سپاهان با سپاهان با ۳۱ و فولاد با ۳۰ امتیاز دوم و سوم هستند. استقلال با ۲۹ امتیاز چهارم است و پرسپولیس با همین امتیاز در رده بعدی قرار دارد. با ذکر این نکته که اگر پرسپولیس برابر سایپا امتیاز بگیرد در جدول بازی‌های خانگی نیز رقیب سنتی خود را پشت سر خواهد گذاشت. بدترین میزبان لیگ نیز شاهین بوده که ۱۴ امتیاز دارد. آنها اگر استقلال را شکست بدهند می‌توانند به سایپا برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zokl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظری: در دیدار مقابل استقلال باید از جو ورزشگاه استفاده کنیم