تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:29
کد خبر: 253916

حاجیلو: کاری با منصوریان ندارم

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: بحث برکناری فرکی شیطنت عده ای خاص است.
حاجیلو: کاری با منصوریان ندارم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اصغر حاجیلو درباره شکست تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم. خودمان هم مانده ایم با اینکه تیم مان بهترین عملکرد فنی را دارد این نتایج رقم می خورد. دیروز هم همه دیدید که تیم مان خوب بازی کرد اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. در بازی های قبلی هم این مشکلات گریبانگیر ما شد. باید فکر اساسی کنیم. آقای فرکی در هر جلسه تمرین وقت زیادی می گذارد. اما دیروز باز هم از گل نزدن ضربه خوردیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا سایپا قصد جذب مهاجم جدید را دارد گفت: اگر مشکل گل زنی حل نشود قطعا باید فکر اساسی کنیم و باید بازیکن جدید جذب کنیم. 

حاجیلو درباره عملکرد تیم سابقش استقلال تهران گفت: ما فوتبال خوبی بازی کردیم و آنها هم عملکردشان خوب بود. اما این را نباید فراموش کنیم که برابر تیمی چون استقلال اگر یک گل بخوری جو ورزشگاه و تماشاگران کار را برای شما دشوار می کند. دیروز هم هواداران استقلال تیم شان را بخوبی حمایت کردند. 

سرپرست سایپا گفت: عملکرد رحمتی را نباید نادیده بگیرید. رحمتی در فوتبال ما یکی است. خودش یک تیم است. دیروز یک تنه مقابل ما ایستاده بود. این دروازه بان در بازی قبلی استقلال در مشهد یک تنه مانع شکست تیمش شد و دیروز هم خودش یک تیم بود. 

سرپرست سایپا درباره برخورد سردی که با علیرضا منصوریان داشت گفت: اجازه بدهید حرفی نزنم. من نمیخواهم درباره این آدم صحبتی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که ایا نمی خواهد کدورت های گذشته اش با این مربی را کنار بگذارد اذعان داشت: کاری به او ندارم. هر کدام مان زندگی مان را می کنیم. او زندگی خودش را می کند و من هم زندگی خودم را.

حاجیلو درباره اولتیماتوم باشگاه به حسین فرکی گفت: این بحث ها را کسانی می سازند که دنبال مسائل دیگر هستند. اینها شیطنت است. آقای فرکی کارش را می کند و زحمتش را می کشد. امیدوارم بچه ها در بازی های بعدی جواب زحمات او را بدهند. من در طول عمرم به جز مرحوم ناصر حجازی اگر دو مربی دیده باشم که از نظر فنی و اخلاقی بی نظیر باشد یکی از آنها حسین فرکی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzdjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیاری‌زاده: استقلالی‌ها نباید فکر کنند ضعفی ندارند