تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:46
کد خبر: 253906

هیچ اهمیتی به کلین‌شیت نمی‌دهم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌نفت گفت: هیچ اهمیتی به کلین‌شیت نمی‌دهم و فقط پیروزی تیم برایم مهم است.
هیچ اهمیتی به کلین‌شیت نمی‌دهم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ماشین‌سازی بزنیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن هوری درخصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از چند هفته بدشانسی و نتیجه نگرفتن با تلاش بچه‌ها و درایت کادرفنی توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و با نتیجه‌ای خوب پیروز شویم.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی حریف آسانی نبود ولی در این بازی ما همه جوره سر تر از حریف و کاملاً سوار بازی بودیم. ما حتی موقعیت‌های بیشتری داشتیم که می‌توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در مورد بسته ماندن دروازه‌اش در این دیدار گفت: چند هفته بود که گلهای بدی دریافت می‌کردیم ولی کادرفنی نقاط ضعف ما را به خوبی به ما گوشزد کرد و در طول بازی هم در کنار زمین راهنمایی‌های خوبی به خط دفاع می‌کرد که باعث شد پوشش خوبی ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم.

هوری در ادامه گفت: البته کلین‌شیت و این مسائل برای من اهمیتی ندارد و فقط پیروزی تیم مهم است. حاضرم تیم با نتیجه 10 بر 9 پیروز شود ولی 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد تقابلش با بیرانوند در دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: برای بیرانوند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در شرایط خوبی که قراردارد باقی بماند. من هیچ رقابتی با او ندارم و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم

دروزاه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در مورد قرار گرفتن مقابل مهاجمان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس حریف قدری است و مهاجمان خوبی هم دارد ولی ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مهاجمان ما هم برای آنها خطرناک هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8po9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



در جست‌وجوی مقصر اتفاقات اهواز