تاریخ انتشار: 1399/06/12 07:11
کد خبر: 55989

بررسی عملکرد لژیونرها|مهاجم نیمکت نشین ستاره لیگ اوکراین شد

در گزارش امروز در مورد عملکرد لژیونرها سراغ شهاب زاهدی رفته ایم و به بررسی عملکرد بازیکن عضو باشگاه المپیک دونتسک در لیگ اوکراین پرداخته ایم.

بررسی عملکرد لژیونرها|مهاجم نیمکت نشین ستاره لیگ اوکراین شد

شهاب زاهدی مهاجم ملایری تیم المپیک دونتسک اوکراین در فصل گذشته لیگ این کشور عملکرد خوبی داشته و به عنوان بهترین بازیکن باشگاهش انتخاب شد.

* استارت با پیکان

زاهدی فوتبالش را با تیم جوانان پیکان در سال 2009 آغاز کرد. او بعد از 4 سال حضور در تیم جوانان پیکان راهی تیم مقاومت شد. او در نهایت بعد از یک فصل حضور در ترکیب تیم مقاومت و عملکرد خوبش راهی تیم دوم پرسپولیس شد.

* انتقال به پرسپولیس

او پس از عملکرد خوب در تیم دوم باشگاه پرسپولیس توسط علی دایی، سرمربی وقت سرخ پوشان به تیم بزرگسالان منتقل شد ولی در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و به صورت قرضی به ماشین سازی رفت.

* لیگ ایسلند محل درخشش مهاجم ذخیره سرخ پوشان

مهاجم ملایری در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست. او عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر کاپ ایسلند شد.

* انتقال به لیگ کره جنوبی و فسخ قرارداد

عملکرد خوب زاهدی در لیگ ایسلند باعث شد تا باشگاه بزرگ سوون سامسونگ کره جنوبی برای جذب این بازیکن بااستعداد پا پیش بگذارد. باشگاه کره ای در نهایت در نیم فصل دوم 2019 قراردادی با زاهدی امضا کرد. اما این قرارداد برای زاهدی خوش یمن نبود چون باشگاه سوون متوجه شد زاهدی پیش از آن به دلیل دوپینگ محروم شده بود و این سابقه منفی باعث شد تا باشگاه کره ای قراردادش را با این بازیکن بلافاصله فسخ کند.

* لیگ اوکراین مقصدی بعدی زاهدی

زاهدی بعد از فسخ قراردادش با باشگاه کره ای راهی لیگ اوکراین شد. باشگاه المپیک دونتسک با قراردادی 2 ساله مهاجم سابق پرسپولیس را به خدمت گرفت. زاهدی در لیگ اوکراین هم مانند لیگ ایسلند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

* درخشش با المپیک دونتسک

زاهدی در فصل گذشته برای المپیک دونستک نمایش خوبی داشت و در نهایت از سوی این باشگاه به عنوان بهترین بازیکن فصل 2019-2020 انتخاب شد. همچنین نمایش مهاجم ایرانی در لیگ اوکراین چنان خوب بود که در تیم منتخب فصل هم قرار گرفت.

*آمار شهاب زاهدی در فصل 2019-2020 به شرح زیر است:

تعداد بازی: 23

تعداد گل: 6

تعداد پاس گل: 2

زاهدی در فصل آینده هم برای تیم اوکراینی توپ خواهد زد تا بعد از فصل برای آینده اش تصمیم گیری کند. هر چند مهاجم جوان نتوانست در ترکیب پرسپولیس بیش از 5 بازی انجام دهد ولی توانایی های خود را در لیگ ایسلند و اوکراین نشان داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7a78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نارضایتی‌ پرسپولیسی‌ها از خرید‌های تازه