تاریخ انتشار: 1399/06/13 17:56
ذوب آهن در قرنطینه تصمیمات جدی
کد خبر: 55882

”سبز پوشان اصفهان همچنان بدون مربی”

در حالی که صحبت از حضور مجدد امیر قلعه نویی در اصفهان و توافق با سبز پوشان ذوب آهن برای فصل بیستم لیگ برتر بود خبرها حاکی از آن است که این توافق صورت نگرفته و ذوب آهن همچنان به دنبال سرمربی جدید می باشد.

”سبز پوشان اصفهان همچنان بدون مربی”

دل نگرانی هواداران ذوب آهن از این باب است که قوی نبودن بند های قرار داد بازیکنان تیم،  آنها را در آستانه پیشنهادهای جدید قرار داده است. برای مثال در بند قرارداد بازیکنی مانند پهلوان که توسط محمدی مدیرعامل وقت ذوب آهن در ابتدای فصل نوشته شده بود و برای یک فصل و نیم به توافق رسیده بودند، در مبلغ قرارداد برای نیم فصل پیش رو عبارت توافقی ذکر شده بود؛ به همین دلیل خیلی راحت احسان پهلوان پس از عدم توافق مالی با ذوب آهن و پیشنهادات اغوا کننده مانند پرسپولیس راه جدایی در پیش گرفت.

از طرفی سبز پوشان اصفهانی بجز بازیکنان خارج شده از لیست در چند پست نیاز مبرم به تقویت و جذب بازیکن خواهند داشت،  پس انتخاب هر چه سریع تر سرمربی در این زمان برای نقل و انتقالات بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به بودجه باید برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

تاتار،  رضایی،  حسینی و پرکاس مربی هایی هستند که به نیمکت ذوب آهن نزدیک هستند و در صورت توافق با سرپرست مدیرعاملی باشگاه برای فصل آتی در راس کادر ذوب آهن خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx5yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال