تاریخ انتشار: 1395/08/01 17:09
کد خبر: 253850

سوارز: پس از بارسلونا تنها برای یک تیم بازی خواهم کرد

مهاجم تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا از علاقه خود به بازگشت به لیگ هلند و بازی در آژاکس آمستردام طی چند سال آینده گفت
سوارز: پس از بارسلونا تنها برای یک تیم بازی خواهم کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در اظهار نظری اعلام کرد در صورتی که احساس کند دیگر نمی تواند برای بارسلونا مؤثر واقع شود، مایل است بار دیگر به تیم سابق خود آژاکس آمستردام بازگشته و برای این تیم بازی کند.

لوئیز سوارز پیشتر بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ بازیکن آژاکس هلند بود؛ وی در زمان جدایی از تیم هلندی برای پیوستن به لیورپول انگلیس به هواداران آژاکس قول داد که در آینده به این تیم باز خواهد گشت و بار دیگر برای این تیم به میدان خواهد رفت. پس از اظهار نظر سوارز مبنی بر اینکه تا پایان دوران فوتبال خود در بارسلونا بازی خواهد کرد، به نظر می رسید موضوع بازگشت او به تیم آژاکس هم هیچگاه عملی نخواهد شد. اما سوارز در تازه ترین گفتگوی خود با دی تلگراف اظهار داشت:

در بارسلونا به همه رؤیاهای فوتبالی ام دست پیدا کرده و امیدوارم بتوانم سال های باقیمانده فوتبالم را در نیوکمپ باشم. اما این امر مستلزم آنست که بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم.

این مهاجم ۲۹ ساله در مورد علاقه اش برای بازگشت به آژاکس هم اینگونه گفت:

البته که دوست دارم روزی دوباره پیراهن آژاکس آمستردام را بر تن کنم زیرا آژاکس تیمی است که از آنجا به شهرت رسیدم و همه اروپا مرا شناختند.

سوارز در پایان حرف هایش اظهار داشت:

من یک بچه خیابانی هستم. به همین دلیل به خوبی یاد گرفته ام که همیشه در زمان سختی ها مبارزه کنم نه گله و شکایت. اگر واقعاً نتوانم به بازی ادامه دهم، خودم درخواست تعویض خواهم داد. در دوران کودکی حتی پول برای خریدن کفش ورزشی هم نداشتم. همین وضعیت به من کمک کرد تا امروز داشته هایم را بیشتر قدر بدانم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nk8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 خطر از بیخ گوش لوئیس سوارز گذشت! +عکس