تاریخ انتشار: 1399/06/14 16:36
ریوالدو:
کد خبر: 55809

مسی بماند هم رئال قدرتمندتر از بارسلوناست

اسطوره برزیلی بارسا معتقد است با جدایی احتمالی مسی فاصله این تیم با رئال خیلی زیاد خواهد شد.
مسی بماند هم رئال قدرتمندتر از بارسلوناست

لیونل مسی هفته گذشته به شکلی رسمی از بارسلونا تقاضای جدایی کرد ولی به دلیل مخالفت باشگاه کاتالان، هنوز موفق به این کار نشده است. مسی معتقد است قراردادش به اتمام رسیده و بر اساس بندهایی در قرارداد، می تواند فسخ کند ولی بارسا برای فروش او 700 میلیون یورو می خواهد.

 

قرار است مسی امروز اعلام کند که در بارسا می ماند یا خیر. ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا معتقد است رئال همین حالا هم از بارسا تیم بهتری است و با جدایی مسی وضع بدتر نیز خواهد شد.

او به بِت فِیر گفت:«  معتقدم رئال مادرید همین حالا و اگر فرض بگیریم مسی در بارسا ماندنی شود هم تیمی قدرتمندتر است و تصور کنید که او از بارسلونا برود. آنگاه فاصله رئال با بارسا خیلی خیلی زیاد خواهد شد و شرایط برای این تیم بغرنج می شود.»

ریوالدو ادامه داد:«  دوست ندارم مسی به این شکل بارسا را ترک کند. زمانی من، روماریو و رونالدینیو با دلخوری از بارسا رفتیم. یک سال از قراردادم با بارسا باقیمانده بود و می دانستم لوئیس فان خال روی من حساب نمی کند.

پس از قهرمانی با برزیل در جام جهانی 2002  سران بارسلونا به من گفتند که از لاتزیو و میلان پیشنهادی برایم رسیده و در نهایت انتخابم میلان بود. دوست داشتم در بارسا بمانم و حتی می توانستم به رئال هم بروم چون با من صحبت کرده بودند. در نهایت ترجیح دادم راهی میلان شوم تا هواداران را ناراحت نکنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqonz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مرموز فوق ستاره

ریوالدو: مسی بیشتر از همه شانس کسب توپ طلا دارد