تاریخ انتشار: 1399/06/14 17:12
کد خبر: 55805

عیسی آل کثیر وارث مهدی ترابی؟ (عکس)

عیسی آل کثیر در تمرین دیروز با شماره پیراهنی متفاوت نسبت به اولین تمرین خود حضور یافت.
عیسی آل کثیر وارث مهدی ترابی؟ (عکس)

عیسی آل کثیر یکی از بهترین مهاجمان لیگ نوزدهم بود که مورد توجه تیم های بسیار زیادی هم قرار داشت و به گفته خود، با پیشنهاداتی از تیم های تراکتور و سپاهان نیز مواجه بود اما در نهایت پس از چند ساعت مذاکره فشرده و حساس، تصمیم گرفت که پیراهن پرسپولیس را برتن کند و در 31 سالگی انتقالی جذاب را رقم بزند.

 

آل کثیر که 12 گل در لیگ نوزدهم زده بود، در حالی به پرسپولیس پیوست که شایعه جدایی علی علیپور مطرح می‌شود. همچنین باتوجه به شرایط کریستین اوساگوآنا و پایان همکاری با آنتونی استوکس، خرید او یک اقدام مثبت برای پرسپولیسی ها بود. سرخ ها البته امیدوارند که با علی علیپور نیز تمدید کنند تا زوجی آتشین را در خط حمله خود داشته باشند؛ زوجی که در یک فصل آمار بیش از ۳۰ گل را ثبت کرده‌اند.

نکته مهم این است که آل کثیر در دو تمرین عصرگاهی سرخ ها با شماره پیراهن متفاوت حاضر شده و همین موضوع بر ابهام درباره انتخاب او افزوده است. در ابتدا برخی پیش بینی می‌کردند که شماره ۱۰ پرسپولیس به او برسد اما آل کثیر با شماره ۳۳ در تمرین حضور یافت و دیروز هم لباس ۷۲ بر تن او دیده شد.

 

 

باتوجه به این که پهلوان پیراهن ۱۰ سرخ ها را در اختیار دارد و همچنین جدایی مهدی ترابی قطعی شده، شاید خیلی ها انتظار دارند که ال کثیر با کیت شماره ۹ در مسابقات حضور یابد؛ پیراهنی خاص برای خط حمله قرمزها که پیش‌تر بر تن آقای گل هایی چون محسن خلیلی و مهدی طارمی بوده و شاید برای این مهاجم گلزن نیز خوش یمن باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2am6ev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل کثیر با استقبال بازیکنان در تمرین پرسپولیس حاضر شد