تاریخ انتشار: 1399/06/14 19:10
کد خبر: 55797

بادامکی: سرلک سه روز پیش پرسپولیسی شد

مدیر تیم شهرخودرو جدایی میلاد سرلک و حضورش در پرسپولیس را تایید کرد.
بادامکی: سرلک سه روز پیش پرسپولیسی شد

حسین بادامکی که به تازگی مدیر تیم شهرخودرو شده، در گفتگو با خبرنگار ما به پرسش های درباره وضعیت تیم مشهدی پاسخ داده است:

* دوست دارم به شهرخودرو کمک کنم

بعد از این که فصل تمام شد طی صحبت هایی که با مسئولان تیم و به خصوص آقای رحمتی داشتم، ایشان تمایل داشتند که در این پست همکاری کنم و من هم پس از مشورت هایی که داشتم، دیدم شرایط خوب است و خودم هم بی میل نبودم که در این عرصه وارد شوم. البته هدفم کمک به شهرخودرو است و امیدوارم در این راه به تیم کمک کنم.

* تلاش میکنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم

بازی ها فوق العاده سخت است. چند بازیکن ما جدا شده‌اند و شاید از نظر هماهنگی به مشکل بخوریم. اما تمام مسئولان تلاش میکنند بهترین امکانات و یارگیری را داشته و نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

* سرلک سه روز پیش از ما جدا شد

باید شرایط بازیکن را در نظر بگیریم، آقای سرلک دو سه روزی است از ما جدا شده و امروز هم رفتنش قطعی شد. آقای مرادمند هم بحث هایی هست ولی رسمی نشده. ما تمام تلاشمان را میکنیم بازیکنان را نگه داریم اما باید به خاوست بازیکنان هم توجه شود که ببینیم کجا میخواهد بازی کند و برای آینده اش چه تصمیمی دارد. اگر این ها هم جدا شدند تلاش می‌کنیم یارگیری خوبی داشته باشیم تا در فصل بعد که مردم انتظار و توقع بیشتری دارند، نتیجه خوبی بگیریم.

* مذاکرات زیر نظر باشگاه است

تمام مذاکره ای هم شده زیر نظر باشگاه شده و نه تنها پرسپولیس و استقلال که چند تیم دیگر هم او را می‌خواهند. چون عملکردش فصل قبل بسیار خوب بود و او جزو بهترین مدافعان ایران است و در سطح تیم ملی است. تا لیگ قهرمانان با ما خواهد بود تا ببینیم چه می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oqny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سرلک در تمرین به نشانه توافق با پرسپولیس