تاریخ انتشار: 1395/08/01 18:16
کد خبر: 253843

موسوی: وقتی رحمتی بهترین بازیکن می‌شود، یعنی استقلال متزلزل است/ آبی‌پوشان مویرگی می‌برند

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم در سه بازی گذشته خود که پیروز شد، استحکام لازم را نداشته است
موسوی: وقتی رحمتی بهترین بازیکن می‌شود، یعنی استقلال متزلزل است/ آبی‌پوشان مویرگی می‌برند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،علی موسوی درباره ادامه روند رو به رشد استقلال با کسب سومین پیروزی متوالی مقابل سایپا گفت: استقلال به این سه برد نیاز مبرم داشت تا بازیکنان و کادرفنی این تیم که از لحاظ روحی و روانی اوضاع بدی داشتند، شرایط خوبی پیدا کنند. لازم بود استقلالی‌ها که به انتهای جدول چسبیده بودند، کمی خودشان را بالا بکشند، اما ما هنوز یک برد با بازی یک‌طرفه از تیم استقلال ندیده‌ایم. امیدوارم آبی‌پوشان به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند و ما هم این 9 امتیاز را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: تیمی چون استقلال همیشه باید با برد قاطع زمین را ترک کند. تیمی که به سوی قهرمانی پیش می‌رود، نباید مقابل تیم‌هایی چون سیاه‌جامگان بازی پایاپایی با تیم حریف ارائه دهد. در این سه بازی هر لحظه احتمال داشت آبی‌پوشان گل بخورند و سه امتیاز را از دست بدهند. ما هنوز آن استقلال کوبنده را مشاهده نکرده‌ایم.

موسوی درباره عملکرد خوب رحمتی و واکنش‌های او در دو بازی گذشته، با بیان اینکه خطوط جلوی استقلال استحکام لازم را ندارد، اظهار داشت: زمانی که مهدی رحمتی بهترین بازیکن میدان می‌شود، یعنی استقلال هنوز تزلزل دارد. دفاع تیم باید اینقدر مستحکم باشد تا بقیه بازیکنان با خیال راحت در حمله شرکت کنند. می‌توان گفت استقلال در این سه دیدار، «مویرگی» پیروز شده است.

موسوی درخصوص دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: فولاد خوزستان با اینکه امسال نتوانسته همان فولاد همیشگی باشد، اما بازیکنان این تیم روحیه‌ای دوچندان دارند تا مقابل استقلال نتیجه بگیرند. فولاد می‌تواند گریبانگیر استقلال شود، اما اگر آبی‌پوشان با همه وجود به میدان بروند، می‌توانند پیروز از اهواز بازگردند. آب و هوای کنونی خوزستان هم طوری نیست که استقلالی‌ها اذیت شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vygwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان به کاپیتانش استراحت داد