تاریخ انتشار: 1395/04/26 12:40
کد خبر: 273649

نقل و انتقالات گسترش تمام شد

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز گفت:مسابقات چهارجانبه شهدای حرم عالی بود
نقل و انتقالات گسترش تمام شد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن آذرنیا در گفت و گو با کاپ درباره مسابقات چهارجانبه جام شهدای بابل اظهار داشت: همه چیز خوب بود. دو بازی قابل قبول را ارائه دادیم. نه تنها برای تیم ما بلکه برای سه تیم حاضر در این مسابقات هم این رقابت ها سودمند بود. میزبانی خونه به خونه بابل در حد عالی بود. جا دارد از همین جا از آنها تشکر کنم که برای چنین مسابقاتی این هزینه را کرده بودند تا به نحو احسن انجام شود.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر ما توانستیم به مقام قهرمانی در این تورنمنت دست پیدا کنیم. از نظر فنی هم کادر فنی و فراز کمالوند به آن چیزی که می خواستند رسیدند. تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده است. شیمبا هم که به تازگی به تیم ما پیوسته دیروز حدود 60 دقیقه بازی کرد و در کنار ما حضور داشت. 

سرپرست تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: خدا را شکر در این اردو بازیکن مصدومی نداشتیم و همه بچه ها به سلامت کامل به تبریز بر می گردند. ما امروز به تبریز برخواهیم گشت و از فردا تمرینات مان را پیگیری می کنیم.

آذرنیا در پایان گفت: بعد از جذب شیمبا تنها یک جای خالی برای گرفتن بازیکن داریم اما نمی خواهیم عجله کنیم چراکه تا 15 شهریورماه برای خرید بازیکن فرصت خواهیم داشت. شاید کادر فنی در ادامه بخواهد نفر جدیدی را اضافه کند اما فکر می کنم دیگر کارمان در نقل و انتقالات به اتمام رسیده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ggbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گسترش فولاد، گام اول را محکم برداشت/ قهرمانی با ده بازیکن
تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم بابل