تاریخ انتشار: 1395/08/01 21:33
کد خبر: 253800

ونگر: یک امتیاز را مدیون پتر چک هستیم

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال اعتراف کرد که درخشش پتر چک، سنگربان با تجربه توپچی ها، عامل اصلی شکست نخوردن تیمش در بازی امروز عصر بوده است.
ونگر: یک امتیاز را مدیون پتر چک هستیم

، ساعتی پیش آرسنال در خانه و در شرایطی که میدلزبورو حملات زیادی را روی دروازه این تیم ترتیب دید، با تساوی بدون گل متوقف شد.

ونگر گفت: "اگرچه در بازی امروز بیشتر صاحب توپ و میدان بودیم، اما به علت خستگی مشهود در ساق پای بازیکنان، شاهد ضدحملات خطرناکی از سوی حریف بودیم. در بعضی مواقع، ما خودمان روند بازی را برای خودمان دشوار می کنیم. علیرغم مالکیت 75 درصدی، امکان داشت که بازی را با شکست به پایان برسانیم و این موضوع بخش تفکیک ناپذیری از فوتبال مدرن است.

 

fL9i8NI39SM7

ما امروز به اندازه کافی حملات خطرناکی ایجاد نکردیم و در یک سوم حریف، خلاقیتی از سوی بازیکنان ما دیده نشد. بازیکنانم کمی خسته بودند و انرژی لازم برای پیروز شدن وجود نداشت. زمانیکه قادر به بردن نیستید، باید تلاش کنید تا با شکست به خانه نروید. آنها شانس های زیادی داشتند اما پترچک ما را نجات داد. او عملکرد بسیار تاثیرگذاری داشت و بقیه اعضای تیم نیز در فاز هجومی خلاقیتی نشان ندادند. ترجیح می دهم که روز تولدم را به شادی بگذرانم. اگر بازی را می بردیم، لایق این شادی بودم اما حالا نیز به آن احتیاج دارم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lokq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال 6-0 لودوگورتس: آتش بازی  شاگردان آرسن ونگر در امیریتس