تاریخ انتشار: 1399/06/24 00:37
کد خبر: 55212

کنکور در قطر/ یحیی،نامجو،محرم و رحمتی در آزمون سخت

«بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب بعد از بحران کرونا از دوشنبه شب در قطر از سر گرفته می‌شود»
کنکور در قطر/ یحیی،نامجو،محرم و رحمتی در آزمون سخت

دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۰_۲۰۱۹ که بعد از برگزاری دو هفته از مسابقات به علت بحران بیماری کووید۱۹ متوقف شد و حالا قرار است بازی‌ها به طور متمرکز در کشور قطر از سر گرفته شود.

تیم‌های ایرانی شرایط مناسبی در جدول گروه‌های خود ندارند و شهر خودرو با صفر امتیاز، سرخابی‌های تهرانی با یک امتیاز و سپاهان با سه امتیاز دو هفته اول مسابقات را پشت سر گذاشتند و شرایط سختی را در ادامه مسابقات پیش‌روی دارند.

نکته امیدوار کننده در مورد چهار نماینده ما در لیگ‌قهرمانان آسیا، در شرایط مسابقه قرار داشتن بازیکنان است و با توجه به طولانی شدن فصل فوتبالی لیگ ایران تیم‌ها از شرایط مسابقه چندان دور نشده‌اند اما پایان لیگ و آغاز فصل نقل‌وانتقالات موجب تغییراتی در ترکیب بازیکنان و کادر فنی دو تیم شده است.

آبی‌های پایتخت که همچنان در سودای بازگرداندن سرمربی سابق ایتالیایی خود هستند، تصمیم گرفتند این مسابقات را با رهبری مجید‌نامجو مطلق که در فصل گذشته دستیار مجیدی بود ادامه دهند.

تمدید نکردن و بلا تکلیفی یکی دو‌ مهره اصلی آبی‌پوشان دغدغه بزرگ هواداران این تیم است، ولی نکته خوشحال کننده کنار‌ کشیدن قریب به یقین تیم الوحده امارات است که معادلات را در گروه A مسابقات بر هم زد و شانس صعود استقلال را به شدت بالا برد.

شهر‌خودرو هم با انتخاب دور از ذهن مهدی رحمتی به عنوان سرمربی خود، با توجه به باخت در دو بازی اول راه بسیار سختی را در پیش دارد.

پرسپولیس هم که با مشکلات عدیده خود همچنان دست‌ و پنجه می‌زند با از دست دادن مهره‌های اصلی خود در خط حمله نتوانست عملکرد مناسبی در نقل‌وانتقالات داشته باشد و هواداران این تیم به شدت نگران آینده این تیم هستند.

یحیی گل‌محمدی حالا علی‌علیپور و مهدی‌ترابی را در ترکیبش ندارد آزمون سنگینی را در جریان سرمربی‌گری خود در پیش دارد و باید دید تیم او چه نتایجی را کسب می‌کند.

سپاهان با که  انقلابی در ترکیب کادر فنی و بازیکنانش رخ داد رویه جدیدی را در پیش گرفت و حالا محرم نویدکیا در اولین تجربه مربی‌گریش باید در لیگ قهرمانان آسیا امتحان خود را پس دهد.

هر چهار مربی ایرانی شرایط ویژه‌ی خود را دارند و موفقیت در دور گروهی لیگ قهرمانان با این شرایط می‌تواند اعتبار ویژه‌ای به شخصیت مربی‌گریشان ببخشد.

گل‌محمدی به دنبال اثبات توانایی خود است و نامجومطلق فرصتی بی‌نظیر برای نشان دادن دانش خود دارد و رحمتی و نویدکیا هم میخواهند قدم اول خود را رویایی بردارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyge6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل‌محمدی در پرسپولیس ماندنی شد (عکس)