تاریخ انتشار: 1399/06/24 10:39
کد خبر: 55202

برنامه استقلالی‌ها برای بازی با الوحده لو رفت

اگر تیم فوتبال استقلال قرار بود به مصاف تیم الوحده برود باید تغییراتی در ترکیب خود ایجاد می‌کرد.
برنامه استقلالی‌ها برای بازی با الوحده لو رفت

تیم فوتبال استقلال طبق برنامه از پیش تعیین شده، قرار بود از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (دوشنبه) در قطر و در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحده امارات برود، اما این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و انصراف تیم الوحده لغو شده است.

با این حال، اگر قرار بود این بازی برگزار شود، استقلال یک مشکل اساسی داشت. آنها به دلیل مسدود بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود، نمی‌توانستند از بازیکنان جدید بهره ببرند. با در نظر گرفتن این شرایط و با توجه به تمرینات تهران، اگر قرار بود مجید نامجومطلق تیمش را مقابل الوحده به میدان بفرستد احتمالا با ترکیب زیر استقلال را راهی میدان می‌کرد.

سیدحسین حسینی: با اینکه رشید مظاهری به تیم اضافه شده اما او همچنان دروازه‌بان اول آبی‌هاست و به خصوص در آسیا برای این تیم به میدان می‌رود.

عارف غلامی و روزبه چشمی: این دو می‌توانند قلب دفاع را پوشش بدهند. هر دو نفر به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده‌اند و حالا با روحیه بهتری برای تیم محبوب خود بازی می‌کنند.

میلاد زکی‌پور: مدافع چپ آبی‌ها همچنان بدون رقیب است. البته میلیچ هم می‌تواند در این پست بازی کند اما او دیرتر از بقیه به قطر رسید و اگر بازی برگزار می‌شد شانس زیادی برای حضور در میدان نداشت.

وریا غفوری: کاپیتان و مدافع راست استقلال است و در مورد حضورش در میدان، هیچ‌کس تردیدی ندارد.

آرش رضاوند، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی: خط میانی آبی‌ها با این ترکیب می‌توانست مقابل الوحده راهی زمین شود. حضور دو هافبک تدافعی در کنار داریوش شجاعیان که بعد از ماه‌ها به لیست تیم بازگشته و می‌تواند برای استقلال به میدان برود. از این جمع، علی کریمی هنوز قصدی برای اضافه شدن به اردوی استقلال را ندارد.

مهدی قایدی و ارسلان مطهری: هنوز دیاباته به اردوی قطر نرسیده و اگر بازی امشب برگزار می‌شد، زوج قایدی و مطهری به میدان می‌رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277rod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدنبال جانشینی برای کریمی