تاریخ انتشار: 1399/06/24 20:26
کد خبر: 55173

شب سخت سرخپوشان/ برد التعاون واجب‌تر از نان شب!

«تیم پرسپولیس در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فرداشب در قطر به مصاف التعاون خواهد رفت»
شب سخت سرخپوشان/ برد التعاون واجب‌تر از نان شب!

پرسپولیسی‌ها بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را  با شکست دو بر صفر مقابل الدحیل، و تساوی مقابل شارجه امارات آغاز کردند.

پرسپولیس که در لیگ‌ نتایج خوبی کسب می‌کرد با نتایج ضعیف در دو‌بازی نخست امید‌ها را برای صعود از مرحله گروهی کم رنگ کرد.

اما بحران کرونا نزدیک به شش ماه بازی‌ها را عقب انداخت و حالا مسابقات در شرایطی بسیار متفاوت و‌ به صورت متمرکز در کشور قطر پیگیری می‌شود.

سرخپوشان در دیدار سوم خود باید به مصاف التعاون که با شش امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد بروند و برای زنده نگاه داشتن شانس صعود ملزم به پیروزی در این دیدار هستند.

خبر خوب برای قهرمان لیگ برتر نتایج ضعیف رقیب سعودی‌اش در دوران پسا کرونا است.

التعاون در اکثر دیدار‌های اخیرش در لیگ عربستان با شکست مواجه شده و‌ در رده یازدهم لیگ شانزده‌تیمی عربستان قرار گرفت.

پرسپولیس هم که برای چهارمین بار پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست آورده اصلاً دوست ندارد از گردونه مسابقات در مرحله گروهی کنار برود و با انگیزه‌های فراوانی به مصاف حریف سعودی خود خواهد رفت.

تغییرات شکل گرفته کمی کار گل‌محمدی را سخت می‌کند اما او‌ امیدوار است بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده بتوانند جای خالی ترابی و علیپور را پر کنند.

گل محمدی برای موفقیت در این دیدار  بدنبال آن است که با تکیه بر قدرت هافبک‌های خود، بازیسازی بشار و نوراللهی و جنگندگی کامیابی‌نیا  قدرت و تسلط خود را در میانه میدان به حریف دیکته کند.

قدم اول در شروع دوباره لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بسیار حیاتی است و می‌تواند در روند این تیم در سه بازی بعدی هم نقش مهمی داشته باشد.

کسب سه امتیاز دیدار سه‌شنبه شب دغدغه بزرگی برای هواداران سرخپوشان است و امیدوارند یحیی و شاگردانش بتوانند سربلند زمین بازی را ترک کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366pmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام در وضعیت خرید جدید پرسپولیس برای بازی در آسیا