تاریخ انتشار: 1399/06/26 23:51
محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزدلوله:
کد خبر: 55013

بازی برگشت حکم فینال دارد/ تیم کم اشتباه پیروز بازی است

سرمربی تیم فوتبال یزدلوله، گفت: بازی برگشت با تیم عقاب تهران، حکم فینال دارد و هرکس بتواند از اشتباه دیگری استفاده کند، برنده میدان است
بازی برگشت حکم فینال دارد/ تیم کم اشتباه پیروز بازی است

 محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در رابطه با بازی رفت تیمش با عقاب تهران گفت: بازی منطقی و خوبی انجام دادیم ، فکر کنم تیم عقاب ما را دست کم گرفته بود و بازی را از پیش برنده برای خود تداعی کرده بود ، در حالی‌ که ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنانم ، پر تلاش و با غیرت و تعصب، فعل خواستن توانستن را صرف کردند و پیروز میدان لقب گرقتند.

وی نیز ادامه داد:  به هر حال آن بازی تمام شد و به بازی برگشت فکر می‌کنیم ، لذا بازیکنان یزدلوله ، بازی رفت را فراموش کرده‌اند و با روحیه‌ای خوب و عالی منتظر بازی برگشت هستند.

امیری در ادامه افزود: تیم عقاب تهران، تیمی دونده و دراختیار است که بایستی از او ترسید ، اما  نقاط قوت و کمبودهایی هم دارد.

امیری در مورد بازی برگشت یزدلوله با عقاب تهران اظهار داشت: این بازی حکم فینال دارد و بنده اعتقاد دارم هرکس بتواند از اشتباه دیگری استفاده کند، برنده میدان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال یزدلوله در پایان عنوان کرد: در بازی برگشت محرومی نداریم ولی با توجه به فرسایشی شدن بازی‌ ها،  تمام تیم‌ها مصدوم دارند و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم و کادر پزشکی در تلاش هستند مصدومین  را برای مسابقه آماده کنند ، هرچند که  نفرات جانشین نیز با انگیزه و قابل ستایشند.

گفتنی است دیدار رفت دو تیم شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد و با تک گل دقیقه ۱۲ میلاد محسن‌زاده ،  یک بر صفر به سود یزد لوله به پایان رسید و دیدار برگشت پنج‌شنبه ۲۷شهریور ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود و تیم برنده به مصاف برنده بازی استقلال شوش و جوان نوین ساری خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmk75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدفمان تلاش برای حفظ سهمیه بعد از چهارده سال و شاد کردن دل مردم خوب استان یزد است
محمود امیری سرمربی تیم یزد لوله؛

لیگ یک/ محمود امیری: با این بدعت، فاتحه فوتبال را باید خواند
اختصاصی| ولین واکنش‌ها به کمپین #پول_بیار_سرمربی_شو فرتاک ورزشی؛