تاریخ انتشار: 1399/06/31 10:49
کد خبر: 54734

ابراز خوشحالی کالدرون از حضور در تیم الزمالک

گابریل کالدرون مربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس از پیشنهاد برای حضور در تیم الزمالک مصر ابراز خوشحالی کرد.
ابراز خوشحالی کالدرون از حضور در تیم الزمالک

کالدرون بعد از انتشار خبر پیشنهاد الزمالک مصر گفت که از محبوبیت این باشگاه بزرگ مصری با خبر است و هدایت این تیم را افتخاری برای خودش می داند.

کالدرون در گفت و گوی اختصاصی که با "ارم نیوز" داشته تاکید می کند که با رئیس باشگاه الزمالک و همچنین معاون او صحبت هایی انجام داده و نماینده اش را برای مذاکرات فرستاده است تا در مورد پیشنهاد الزمالک بحث و گفت و گو کند.

این مربی آرژانتینی با ابرار آرزوی موفقیت در مذاکرات و هموار شدن راه حضورش در الزمالک ، از پاسخ دادن به اینکه چقدر به توافق نهایی نزدیک است سرباز زد.

الزمالک در حال حاضر با ژوسوالدو فریرا پرتغالی سرمربی سابق السد که پیش از این سرمربیگری تیم الزمالک را در سال 2015 را بر عهده داشته نیز  در حال مذاکره است.

کالدرون  در گذشته کاری اش  تیم ملی عربستان را به جام جهانی رسانده و با الاتحاد به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. او همچنین با الاتحاد و الهلال قهرمانی در لیگ عربستان را تجربه کرده است.  بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین فصل گذشته هدایت پرسپولیس ایران را به عهده داشت و در حالی که با این تیم در پایان نیم فصل صدرنشین لیگ برتر بود ، جدا شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmayz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ۱.۳ میلیون دلاری برای سرمربی اسبق پرسپولیس/ ایجنت رونالدو وارد عمل شد