تاریخ انتشار: 1395/08/02 10:14
کد خبر: 253738

شکار شاهین ماهشهر، صید صعود پاس!

تیم پاس همدان تنها در صورت برتری مقابل شاهین ماهشهر می تواند بازهم در جمع مدعیان لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته هفتم این رقابت ها قرار بگیرد.
شکار شاهین ماهشهر، صید صعود پاس!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم پاس امروز یکشنبه در آخرین دیدار از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه سه مهمان شاهین ماهشهر است و تنها در صورت برتری در این دیدار می تواند بازهم به بالای جدول رده بندی دست یابد.

این دیدار در حالی از ساعت 15:15 دقیقه عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار می شود که تیم میزبان با قرار گرفتن در رده نهم جدول از وضعیت نامطلوبی برخوردار است.

پیروزی تیم های مدعی این گروه سبب شد تا جدول رده بندی رقابت ها دستخوش تغییرات تازه ای شود و شهرداری تبریز بتواند با پیروزی برابر کارا شیراز جهش چند پله ای را تا رده دوم به دست آورد.

اکنون تیم پاس با 10 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته و تنها با پیروزی مقابل شاهین ماهشهر می تواند امیدوار به صعود تا رده دوم جدول باشد.

پاسی ها با برتری هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر باعث شدند تا این تیم بوشهری صدرجدول را از دست بدهد اما روند موفقیت تیم های هف سمنان، شهرداری تبریز و همدان باعث شد تا این سه تیم به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول باشند.

شاگردان طلایی منش حالا با اشراف کامل نسبت به نتایج حریفان گروه سه و شرایط جدول تا پایان هفته هفتم، به دیدار شاهین ماهشهر می روند و می دانند تنها در صورت شکار شاهین به جمع مدعیان بازخواهند گشت.

در هفته هفتم گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور اتفاق جالبی رقم خورد و سه تیم توانستند در بازی بیرون از خانه به پیروزی برسند.

تا هفته ششم هیچ یک از تیم های این گروه موفق به پیروزی در بازی های خارج از خانه نشده بودند اما این هفته سه تیم شهرداری تبریز، بانی گستر کیش و هف سمنان به ترتیب برابر کارا شیراز، سردار بوکان و کاسپین قزوین به پیروزی دست یافتند.

حالا تیم پاس نیز می تواند با برتری خارج از خانه مقابل شاهین ماهشهر مسیر خود را برای صعود هموارتر سازد.

شاهین در سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و این می تواند فرصتی برای برتری برابر شاهین زخم خورده باشد.

این تیم جنوبی هفته گذشته شکست سنگین چهار بر یک را برابر هف سمنان به ثبت رساند تا با 12 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی گروه سه معرفی شود در حالیکه پاسی ها با دو گل خورده بهترین خط دفاعی این رقابت ها را در اختیار دارند.

البته تیم پاس با چهار گل زده از اوضاع مطلوبی در خط حمله برخوردار نیست و با سه پیروزی یک بر صفر و یک تساوی توانست به 10 امتیاز برسد.

* امیدهای طلایی منش با بازگشت مهره های کلیدی

امید غلامی، آرمین رحیم زاده، وحید جلالی نیا، میلاد داوودی، رامین خسروی، مهدی زارعی، مجید خمیس، محسن لطفی، رضا اطاقی، فرشاد قاسمی، رضاحاتمی، مرتضی کرمی، آرمین طلایی، شهرام کوثری، مسعود رمضانی، محمدرضا احمدی، حامد میرزایی و سیدجمال معصومی 18 بازیکن انتخاب شده رضا طلایی منش برای رویارویی با شاهین ماهشهر هستند.

در این بین محسن لطفی و رضا اطاقی پس از پایان دوره مصدومیت خود به جمع پاس بازگشتند.

رضا اطاقی یکی از مهره های موثر طلایی منش در فصل جاری است و در کنار مجید خمیسی توانسته کمربند خط میانی تیمش را به خوبی مستحکم کند.

محسن لطفی هافبک جوان و تکنیکی تیم پاس نیز پس از مدت ها مصدومیت در ترکیب 18 نفر قرار گرفته و او نیز به عنوان ذخیره طلایی سرمربی پاس محسوب می شود.

* محرومیت مدافع تاثیرگذار پاس

امین کعبی بدون تردید یکی از بهترین خریدهای این فصل تیم پاس محسوب می شود که نقش بسزایی در موفقیت تیمش در پنج دیدار گذشته داشته است.

این مدافع جوان همواره از نگاه مخاطبان و هواداران پاس به عنوان یکی از بهترین ها در ترکیب اصلی برگزیده شد اما اکنون به دلیل سه اخطاره بودن نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

حالا طلایی منش در نبود این مدافع تاثیرگذار خود به احتمال زیاد از جلالی نیا در خط کناری استفاده کند.

حضور محمدرضا احمدی مدافعی که در بازی برابر نیروی زمینی اخراج شد و سپس مورد غضب سرمربی پاس نیز قرار گرفت، در ترکیب امروز تیم پس از مدت ها محتمل است.

* سه امتیاز حبابی!

پاسی ها قبل از بازی مقابل شاهین بوشهر با انتشار رای کمیته انضباطی در فضای مجازی مدعی شدند که سه امتیاز بازی برگزار نشده با بانی گستر کیش را تصاحب کردند.

با وجود اینکه حکم منتشر شده با سربرگ فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی بود، اما تاکنون این حکم طبق روال قانونی از سایت رسمی فدراسیون اعلام نشده است.

هم اکنون یک هفته از انتشار این حکم گذشته اما سایت فدراسیون که مرجع قانونی برای اعلام احکام کمیته انضباطی است، نسبت به انتشار چنین حکمی اقدام نکرده و این شائبه به وجود آمده که آیا این سه امتیاز به طور رسمی به حساب اندوخته های پاس افزوده شده یا فقط در حد حرف و حدیث بوده است.

سایت فدراسیون فوتبال از هفته گذشته تا به امروز چندین حکم انضباطی از دسته های مختلف فوتبال کشور را منتشر کرده اما جالب است که حکم بازی پاس و بانی گستر کیش که هفته قبل به استناد برگه های کمیته انضباطی به سود پاس اعلام شده، هنوز منتشر نشده است.

با این حال هیچ یک از سایت های رسمی و خبری فوتبال کشور این سه امتیاز را برای پاس منظور نکرده اند و در واقع پاسی ها نمی توانند به این سه امتیاز دلخوش باشند.

دیدار دو تیم پاس و شهرداری ماهشهر از ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای ماهشهر آغاز می شود.

حامد قربانی به همراه فرهاد خوشنواز و رسول سلیمی داوران این مسابقه هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noa8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم بتوانیم امار خوب دفاعی خود را حفظ کنیم
بازیکن پارس جنوبی؛