تاریخ انتشار: 1399/07/06 17:56
کد خبر: 54326

اولین دلیل شکست دیروز استقلال خستگی تیم بود

پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال با همین نفرات و همین سرمربی می‌تواند فصل آینده قهرمان شود، البته به شرطی که قرارداد کریمی تمدید شود.
اولین دلیل شکست دیروز استقلال خستگی تیم بود

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی در برابر پاختاکور بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد و نتوانست در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

در همین ارتباط با بهتاش فریبا پیشکسوت خوش‌نام این تیم گفتگو کردیم تا نظرات او را در ارتباط با بازی شب گذشته و روزهای آینده استقلال جویا شویم.


بهتاش فریبا ابتدا درخصوص مهم‌ترین دلایل شکست در برابر پاختاکور گفت: « اولین دلیل آن این بود که تیم ما بسیار خسته بود. اگر بازی را مشاهده می‌کردید متوجه می‌شدید که تیم ما از دقیقه 50 به بعد از لحاظ بدنی به‌اصطلاح افتاد، یعنی اگر ممکن بود، کادر فنی می‌توانست 8 تعویض انجام دهد. برای مثال شما اگر به بازی‌های گذشته استقلال برگردید طبق آمار می‌بینید که مسعود ریگی بین 11 تا 12 کیلومتر در هر بازی دوندگی داشته، اما در این بازی نتوانست بیش از 6 یا 7 کیلومتر بدود. من در حین بازی یک ‌لحظه علی کریمی را نگاه می‌کردم که داشت از فرط خستگی می‌افتاد. یعنی واقعاً ما بسیار خسته به این بازی رفتیم. دلیل دوم هم اینکه پاختاکور با سبک بازی مالکانه‌ای که داشت تا توانست بچه‌های ما را دواند و بسیار خوب توپ را به چرخش درآورد و در نهایت از خستگی مفرط بازیکنان ما استفاده کرد و بازی را برد.»


فریبا در ادامه افزود: «اما یک‌چیزی کاملاً بارز بود که باوجود این شرایط بچه‌های استقلال توانستند یک گل بزنند و علاوه بر آن یک پنالتی محرز برای ما نگرفتند و 4 موقعیت 100 درصد را هم به دست آوردند که همه را از دست دادند. دو فرصت را دیاباته به گل تبدیل نکرد، و دو فرصت را هم قایدی. یعنی شما باید به این بچه‌ها به قولی دست‌مریزاد بگویید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277e9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگزین علی کریمی در بازی‌های آسیایی استقلال کیست؟