تاریخ انتشار: 1399/07/07 17:45
کد خبر: 54252

توافق روزبه چشمی با ام‌صلال به قرارداد می‌رسد؟

مدافع باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.
توافق روزبه چشمی با ام‌صلال به قرارداد می‌رسد؟

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا قراردادش را با آبی های پایتخت به مدت یکسال دیگر تمدید کرد. او اما در قراردادش بندی وجود داشت که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی در ازای پرداخت مبلغی بتواند جدا شود.


از این رو چشمی بعد از 3 بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همراه کاروان ابی ها به تهران برنگشت. چشمی که مورد توجه مسئولان باشگاه ام صلال قطر قرار گرفته، اگر همراه استقلالی ها به ایران برمی‌گشت برای مذاکره با تیم قطری باید دوباره قرنطینه دو هفته ای را بعد از حضور در دوحه می‌گذراند. به همین خاطر او تصمیم گرفت در قطر بماند و مذاکراتش را با ام صلال جلو ببرند.


در این شرایط گفته می‌شود مذاکرات چشمی با باشگاه قطری خوب پیش رفته و توافقات اولیه نیز برای حضور این بازیکن لیگ ستارگان انجام شده است. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا لژیونرشدن چشمی باقی نمانده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به ام صلال خواهد پیوست.


با این تفاسیر باید جدایی چشمی از استقلال را قطعی بدانیم. این بازیکن حالا در استانه جدایی قرار گرفته اما مسئولان باشگاه همچنان کورسوی امیدی به بازگشتش دارند که باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gj7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ فوتبال امارات|پیروزی حریف استقلال در خانه الجزیره