تاریخ انتشار: 1399/07/12 09:20
کد خبر: 53905

ماموریت ویژه سرمربی النصر به مدافعان کناری در بازی با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان از مدافعان کناری خود خواست در بازی با پرسپولیس محتاط باشند و نسبت به مسابقات قبل کمتر نفوذ کنند.
ماموریت ویژه سرمربی النصر به مدافعان کناری در بازی با پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر به مصاف هم می روند.

آخرین تمرین تیم النصر برای این مسابقه روز گذشته برگزار شد و سرمربی این تیم به طور مفصل وظایف بازیکنانش را در دیدار با پرسپولیس برای آنها تشریح کرد.

روزنامه «الریاضیه» عربستان هم از برنامه محتاطانه «روی ویتوریا» سرمربی النصر در بازی امروز خبر داد.

این روزنامه نوشت: «روی ویتوریا به سلطان الغانم و عواد خامیس مدافعان راست و چپ تیم خود دستور داد در بازی با پرسپولیس با احتیاط نفوذ کنند. روز گذشته ویتوریان در جریان تمرین تیم به بازیکنان خود در مورد تیم حریف هشدار داد. او از الغانم و خامیس خواست تا حرکت رو به جلوی خود را کاهش دهند و به محورها کمک کنند تا حملات پرسپولیس را از بین ببرند و تعداد دفعات ورود توپ به محوطه جریمه النصر را کاهش بدهند.»

این روزنامه همچنین اعلام کرد از آنجا که ممکن است دیدار دو تیم به ضربات پنالتی بکشد، تیم النصر تمرین پنالتی هم انجام داده است.

در جریان تمرین روز گذشته، «صفوان السویکت» رئیس باشگاه النصر هم حضور داشت تا از اعضای این تیم در آستانه دیدار حساس با پرسپولیس حمایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adeoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس و النصر تست کرونا دادند