تاریخ انتشار: 1399/07/12 17:37
کد خبر: 53881

مارسلو بیلسا: گواردیولا به فوتبال آسیب فراوانی زده است

سرمربی آرژانتینی مورد تمجید گواردیولا معتقد است این مربی کاتالان ناخواسته به فوتبال ضرر وارد کرده است.
مارسلو بیلسا: گواردیولا به فوتبال آسیب فراوانی زده است

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی بارها گفته است که یوهان کرویف الهام بخش او در مربیگری بوده اما مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی که در حال حاضر هدایت لیدزیونایتد را برعهده دارد، بیشترین تاثیر را روی او گذاشته و با اختلاف بهترین مربی دنیاست.

بیلسا که از دو سال پیش در لیگ برتر مربیگری می کند و توانسته لیدز را پس از سال ها به لیگ برتر برگرداند، در آستانه بازی با منچسترسیتی و در مورد گواردیولا به شبکه دازن گفت :« پپ ناخواسته آسیب زیادی به فوتبال زده است چرا که هر بار تیمی برابر او به میدان می رود، یک سیستم دفاعی را انتخاب می کند. تیم ها ترجیح می دهند سبک و سیستم خود را کنار بگذارند و به دفاع در مقابل تیم های گواردیولا بپردازند. در واقع یک سیستم جدید به فوتبال اضافه شده به نام سیستم دفاع برابر تیم های گواردیولا.»

 

بیلسا در مورد تمجیدهای پپ از خودش گفت: « کلوپ، من و گواردیولا مربیان متفاوتی هستیم. به شخصه نمی توانم خودم را با این دو مقایسه کرده و همسطح بدانم.»

 

بیلسا در مورد بهترین تجربیات مربیگری اش گفت: « هیچ چیز را با مربیگری نیوولزاولدبویز عوض نمی کنم ولی در سطح اروپا هدایت بیلبائو و مارسی برایم فوق العاده خاطره انگیز بود. این دو شهر با فوتبال زندگی می کنند و بهترین مکان برای تجربه فوتبال هستند.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmnxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: استرلینگ باید آرامش خودش را حفظ کند