تاریخ انتشار: 1399/07/13 11:27
کد خبر: 53800

حقیقی و لک پشت خط؛ سیاست تغییر نمی کند

لیست تیم ملی دقایقی بعد از بازی پرسپولیس در برابر النصر اعلام شدو در این لیست دو دروازه بان موفق فوتبال باشگاهی حضور ندارند. علیرضا حقیقی و حامد لک.
 حقیقی و لک پشت خط؛ سیاست تغییر نمی کند

علیرضا حقیقی در دور برگشت لیگ برتر به همراه تیم نساجی خوب بازی کرده بود و با 9 کلین شیت رکوردار کلین شیت در دور برگشت بازی ها بود و حامد لک هم در بازی های اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آنقدر خوب کار کرد که نشان داد خرید او از سوی یحیی گل محمد یک تدبیر درست بودو دروازه بانی است که می تواند خلاء حضور علیرضا بیرانوند را در ترکیب این تیم پر کند. با این وجود سرمربی تیم ملی تصمیم به دعوت از محمد رشید مظاهری گرفته که پیش تر بارها و بارها در اردوی تیم ملی حضور داشته اما در هفته های پایانی بازی ها به دلیل مشکلاتی که با باشگاه تراکتور پیدا کرد بازی نکرد؛ پیام نیازمند که به همراه تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر نشد و امیر عابدزاده که البته نمایش های خوب خود را در لیگ برتر پرتغال تکرار می کند و دیشب به همراه ماریتیمو – پورتو را شکست داد و پنالتی یکی از بازیکنان تیم حریف را مهار کرد.

اسکوچیچ با این انتخاب ها که قابل احترام است نشان داد سیاست قبلی در دعوت از دروازه بان ها را نمی خواهد تغییر دهد؛ البته در صورتی که علیرضا بیرانوند مصدوم نبود به عنوان مرد شماره یک به اردوی تیم ملی دعوت می شد و اولویت اول برای بازی بود. محمد رشید مظاهری در مسیر کسب تجربه تبدیل به دروازه بان مطمئنی شده و این فصل بارها و بارها شاهد نمایش های خوبی از سوی او در درون دروازه تراکتور بودیم و ایضا امیر عابدزاده و پیام نیازمند دروازه بان های جوانی هستند که می توانند آینده دروازه بانی تیم ملی را بیمه کنند. کما اینکه در فصلی که گذشت بارها و بارها شاهد دروازه بانی های خوب از سوی این دو دروازه بان جوان بودیم.

درخشش در فوتبال باشگاهی برای حقیقی و حامد لک باتجربه بهانه خوبی خواهد بود که باز هم شاهد دروازه بانی های خوبی از آنها باشیم. به خصوص که حامد لک باید بازی در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. سیاست جوانگرایی نه تنها در تیم ملی فوتبال ایران بلکه در همه تیم ها وجود دارد و طبیعی است مربی در صورتی که بر آورده شدن نیازهای فنی اش را در بازیکن جوان ببیند بازگشت به گذشته نداشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455y89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC: لک قهرمان پرسپولیس شد