تاریخ انتشار: 1399/07/19 00:44
کد خبر: 53355

رونالدو عامل آشوب در اردوی یوونتوس بود!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس ساعاتی جنجالی را در اردوی این تیم سپری کرده است.
رونالدو عامل آشوب در اردوی یوونتوس بود!

در ابتدا هفته دیدار یوونتوس مقابل ناپولی منتفی شد و بازیکنان زمانیکه در حال ترک اردو برای پیوستن به اردوی تیم های ملی خود بودند، با ممانعت مدیران باشگاه مواجه شدند که این اتفاق جنجال ایجاد کرده است. طبق ادعای گاتزتا دلااسپورت، کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بود که آخر هفته گذشته قوانین قرنظینه را نقض کرده است.

پس از اینکه شنبه گذشته تست دو نفر از کارکنان هتل مثبت شد، باشگاه یوونتوس تصمیم به قرنطینه بازیکنانش در این محل گرفت. اما رونالدو موافقت نکرد که چند روز در هتل باقی بماند، زیرا این تصمیم مانع از حضور او در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا می شد.

البته رونالدو و سایر اعضای باشگاه پیش از این دو بار تست داده بودند که هر دو منفی شده بود، اما طبق پروتکل فدراسیون، آنها در روزهای بعد به یک تست دیگر برای دریافت مجوز خروج از هتل محل اقامت شان احتیاج داشتند.

اخبار حاکی از آن است رونالدو صدای خود را در مقابل مدیران باشگاه و هم تیمی هایش بلند کرده و تصمیم گرفت هتل استادیوم خانگی یوونتوس را ترک کند. بازیکنان برای دیدار مقابل ناپولی در هتل اردو زده بودند، اما حریف در میدان حاضر نشده و این دیدار منتفی شد.

در ادامه رونالدو قبل از سفر به پرتغال به خانه رفته تا در کنار خانواده اش ساعاتی را سپری کرده و روز بعد به اردوی تیم ملی پرتغال در لیسبون بپیوندد. بازیکنانی چون پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، دانیلو، رودریگو بنتانکور و مریح دمیرال نیز مسیر کریستیانو رونالدو را دنبال کردند و راهی اردوی تیم های ملی خود شدند. همچنین جیجی بوفون نیز که البته به تیم ملی ایتالیا دعوت نشده بود راهی منزل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj5mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو:برای تیم آینده روشنی تصور می‌کنم