تاریخ انتشار: 1399/07/19 16:55
پشت پرده‌ی جذب و جدایی بازیکنان در باشگاه مس کرمان؛
کد خبر: 53323

بازیکنانی که با بوق کرنا جذب شدند اما در سکوت جدا شدند!

چند تن از بازیکنان تیم مس کرمان در کمال تعجب پیش از آغاز مسابقات از این تیم جدا شدند.
 بازیکنانی که با بوق کرنا جذب شدند اما در سکوت جدا شدند!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال مس کرمان که از ابتدای انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی دچار حواشی بسیاری شده است حالا پس از چند هفته از شروع تمرینات در سکوت خبری چند تن از بازیکنان این تیم جدا شدند.

 

اما در این جذب و جدایی های شائبه برانگیز قطعا مدیرعامل و سرمربی تیم باید پاسخگو باشند که چه طور می‌شود بازیکنانی به خواسته‌ی سرمربی و با علم قبلی جذب این تیم شوند و همچنین از سوی سایت رسمی باشگاه مس کرمان این بازیکنان ستاره های لیگ یک و لیگ برتر اعلام شوند اما حالا اعلام کنند این بازیکنان از نظر فنی مورد قبول نبوده اند.

 

اما نکته جالب اینجاست بازیکنانی که چند تن از بازیکنانی که از  مس کرمان جدا شدند به خواسته‌ی خود و با توجه به حواشی فراوان تیم و اختلاف با سرمربی این تیم راه جدایی را در پیش گرفتند و حالا مسئولان فنی و مدیریتی باشگاه در فراری رو به جلو از ضعف فنی این بازیکنان صحبت می‌کنند.

 

در روزی که این بازیکنان جذب باشگاه مس کرمان شدند پایگاه خبری تحلیلی فرتاک در مطلبی با عنوان

خرید های عجیب رضا مهاجری،مس کرمان محله برو بیای بازیکن ‌های خاص! به مسئولین و هواداران باشگاه مس کرمان هشدار داد اما در آن زمان مدیر عامل و سرمربی به شدت از خرید هایشان دفاع کردند و اما حالا ورق برگشته است.

حالا هواداران پر شمار مس کرمان که از این تیم تنها توقع صعود به لیگ برتر را دارند با توجه به حواشی و اتفاقات تیمشان  هر روز از قبل نگران تر هستند.

 

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb7e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک برای اولین بار به لیگ برتر رسید

کار سخت فرهاد کاظمی در وفای به عهد صعود!+اینفوگرافی
مدیران بادران در انتظار تحقق وعده سرمربی؛