تاریخ انتشار: 1399/07/21 01:10
کد خبر: 53213

سقوط آزاد ارزش هازارد پس از انتقال به رئال مادرید

ستاره بلژیکی در یک سال اخیر که ازچلسی راهی رئال مادرید شده است، ارزش خود را در حدود 60 درصد از دست داده است.
سقوط آزاد ارزش هازارد پس از انتقال به رئال مادرید

رسانه آس اسپانیا از کاهش قابل توجه ارزش بازار ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه رئال مادرید پس از انتقال این بازیکن از چلسی خبر داده است.

هازارد در تابستان گذشته با رقمی به ارزش 100 میلیون یورو راهی مادرید شد اما حالا ارزش او در بازار کمتر از 40 میلیون یورو است. این در شرایطی است که پس از پیوستن هازارد به رئال، سایت ترانسفرمارکت ارزش این ستاره بلژیکی را در حدود 150 میلیون یورو عنوان کرده بود.

اخیرا انتقادات زیادی درباره میزان جدیت هازارد به تمرینات رئال مطرح شده تا او بتواند به سطح گذشته خود باز گردد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن از فرم ایده‌آل خود بسیار فاصله گرفته و افزایش وزن او در تمرینات کهکشانی‌ها هم کاملا مشهود است.

دیگر مصدومیت مچ پای او عامل نگرانی بابت وضعیت او نیست اما آسیب‌های عضلانی متعدد باعث شده تا وی را با گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مقایسه کنند و از او به عنوان یک فوتبالیست شیشه‌ای یاد شود.

هازارد در روزهای ابتدایی خود در مادرید تقریبا نیمی از بازی‌‌های مرد ولزی را انجام داد. گرت بیل در ابتدای حضور در رئال در 53 مسابقه خود در 60 درصد از بازی‌ها از ابتدا به میدان رفت و 19 گل به ثمر رساند اما مرد بلژیکی فقط 32 درصد از دقیقه‌های ممکن را بازی کرده است.

آخرین حضور هازارد در پیراهن رئال مادرید در شکست (2-1) مقابل منچسترسیتی در تاریخ 8 آگوست بود ، جایی که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmgj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ملت‌های اروپا| رویارویی فرانسه و پرتغال برنده نداشت/توقف ایتالیا در خانه لهستان